
reklama
Jeśli myślicie, że świat mody jest pusty, nadęty i nad wyraz zakochany w sobie… cóż, może macie rację, ale musicie też wiedzieć, że gdzie jak gdzie, ale w Internecie branża modowa bije na głowy inne. Działania, zbliżające wielkie marki do milionów osób na całym świecie i napędzające zyski pieniężne jest godne pochwał i warte naśladowania. W jaki zatem sposób działają firmy związane modą w Internecie?
Branża modowa ulokowała się głównie na Instagramie i Snapchatcie. To właśnie na tych serwisach działają bardzo aktywnie przez niemal 24 godziny dziennie i właśnie tam pokazują całej reszcie biznesu „jak to się robi”. Przed Wami lista sześciu działań firm modowych, z których warto brać przykład.
Moda nie ma przerw
Odkąd na Snapchatcie można korzystać z opcji MyStory, a Instagram przeglądają ludzie na całym świecie o różnych porach dnia i nocy, coraz to nowsze zdjęcia pojawiają się w zasadzie przez całą dobę. Konta modowe są ze swoimi fanami non stop „na bieżąco” i nie ma mowy o opóźnieniu, lub co gorsza, pominięciu relacji z wydarzenia modowego. Przykład? Ostatnia gala METBall, jedna z najbardziej prestiżowych imprez branży fashion odbywająca się co roku w Nowym Jorku. Zdjęcia gwiazd, które się tam zjawiły napływały na Instagram dosłownie co minutę, a budząc się w naszej strefie czasowej na kilka godzin po zakończeniu balu, na Snapchatcie już czekała na mnie niemalże pełna relacja z nowojorskiej gali MET.
Reklama