X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

6 działań w internecie, których warto uczyć się od świata mody

6 działań w internecie, których warto uczyć się od świata modyfot. © frica Studio - bank zdjęć Fotolia.com

reklama






Jeśli myślicie, że świat mody jest pusty, nadęty i nad wyraz zakochany w sobie… cóż, może macie rację, ale musicie też wiedzieć, że gdzie jak gdzie, ale w Internecie branża modowa bije na głowy inne. Działania, zbliżające wielkie marki do milionów osób na całym świecie i napędzające zyski pieniężne jest godne pochwał i warte naśladowania. W jaki zatem sposób działają firmy związane modą w Internecie?

Branża modowa ulokowała się głównie na Instagramie i Snapchatcie. To właśnie na tych serwisach działają bardzo aktywnie przez niemal 24 godziny dziennie i właśnie tam pokazują całej reszcie biznesu „jak to się robi”. Przed Wami lista sześciu działań firm modowych, z których warto brać przykład.

Moda nie ma przerw

Odkąd na Snapchatcie można korzystać z opcji MyStory, a Instagram przeglądają ludzie na całym świecie o różnych porach dnia i nocy, coraz to nowsze zdjęcia pojawiają się w zasadzie przez całą dobę. Konta modowe są ze swoimi fanami non stop „na bieżąco” i nie ma mowy o opóźnieniu, lub co gorsza, pominięciu relacji z wydarzenia modowego. Przykład? Ostatnia gala METBall, jedna z najbardziej prestiżowych imprez branży fashion odbywająca się co roku w Nowym Jorku. Zdjęcia gwiazd, które się tam zjawiły napływały na Instagram dosłownie co minutę, a budząc się w naszej strefie czasowej na kilka godzin po zakończeniu balu, na Snapchatcie już czekała na mnie niemalże pełna relacja z nowojorskiej gali MET.


Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 66% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]