X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

II tura wyborów prezydenckich w social media – analiza

II tura wyborów prezydenckich w social media – analiza

76,3 tys. nowych śledzących na Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie zyskał Andrzej Duda od zakończenia ciszy wyborczej po pierwszej turze wyścigu o fotel prezydenta RP. Bronisław Komorowski powiększył swoje profile o 28,6 tys. śledzących.

W trakcie drugiej rundy większą zsumowaną aktywność (Social Footprint) zanotowały profile prowadzone przez sztab Bronisława Komorowskiego 749,4 tys. w stosunku do 464,4 tys. Andrzeja Dudy.

Wszystkie profile Dudy przegoniły liczbą śledzących profile konkurenta w ostatnim tygodniu kampanii – we wtorek. Znacząca jest także różnica, na korzyść Dudy (809,5 tys. w stosunku do 438,8 Komorowskiego), między liczbą nowych wyświetleń filmów na oficjalnych kanałach kandydatów.

social footprin duda vs komorowski

W infografice ilustrującej dane ilościowe nie uwzględniliśmy mocno promowanego przez sztab Komorowskiego film z profilu „Pewnie nas nie znacie” (616,7 tys. wyświetleń). Pojawia się on jedynie na wykresie ilustrującym najważniejsze klipy wyborcze.

W analizie NapoleonCat.com wzięły udział wyłącznie oficjalne kanały kandydatów. Dotyczy ona okresu 10–21 maja 2015.

2_tura_wyborownbspw_mediach_spolecznosciowych

Źródło: NapoleonCat

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail