X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

II tura wyborów prezydenckich w social media – analiza

II tura wyborów prezydenckich w social media – analiza

reklama


76,3 tys. nowych śledzących na Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie zyskał Andrzej Duda od zakończenia ciszy wyborczej po pierwszej turze wyścigu o fotel prezydenta RP. Bronisław Komorowski powiększył swoje profile o 28,6 tys. śledzących.

W trakcie drugiej rundy większą zsumowaną aktywność (Social Footprint) zanotowały profile prowadzone przez sztab Bronisława Komorowskiego 749,4 tys. w stosunku do 464,4 tys. Andrzeja Dudy.

Wszystkie profile Dudy przegoniły liczbą śledzących profile konkurenta w ostatnim tygodniu kampanii – we wtorek. Znacząca jest także różnica, na korzyść Dudy (809,5 tys. w stosunku do 438,8 Komorowskiego), między liczbą nowych wyświetleń filmów na oficjalnych kanałach kandydatów.

social footprin duda vs komorowski

W infografice ilustrującej dane ilościowe nie uwzględniliśmy mocno promowanego przez sztab Komorowskiego film z profilu „Pewnie nas nie znacie” (616,7 tys. wyświetleń). Pojawia się on jedynie na wykresie ilustrującym najważniejsze klipy wyborcze.

W analizie NapoleonCat.com wzięły udział wyłącznie oficjalne kanały kandydatów. Dotyczy ona okresu 10–21 maja 2015.

2_tura_wyborownbspw_mediach_spolecznosciowych

Źródło: NapoleonCat

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail