X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

MARKETER DAY – spotkanie profesjonalistów marketingu

MARKETER DAY – spotkanie profesjonalistów marketingu

Marketer Day to spotkanie dedykowane profesjonalistom marketingu: zarządzającym i właścicielom firm, szefom marketingu, specjalistom ds. marketingu, brand managerom, digital managerom, specjalistom z zakresu badań. Celem konferencji jest dyskusja o tym jak zmieniły się działania marketingowe w ciągu ostatnich pięciu lat oraz jakie wyzwania i zmiany czekają marketerów w najbliższym. Będziemy rozmawiać o tym jak zmieniają się organizacje i jak ewoluuje dział marketingu, jak zmieniają się marketerzy. Wśród prelegentów najwyższej klasy eksperci, którzy zainspirują i dostarczą sprawdzonej wiedzy najwyższej klasy : dr Jolanta Tkaczyk, Barbara Stawarz, Barbara Żbik, Michał Sadowski, Paweł Sala, Piotr Bucki, Maciej Budzich i Jacek Kotarbiński.

– Inicjujemy dyskusję profesjonalistów, jak zmienia się marketing w firmach, co to dla nich oznacza, jakie czekają ich wyzwania – mówi Jacek Kotarbiński, inicjator Marketer Day. – Wszyscy dziś już wiemy, że social media, automatyzacja marketingu, content marketing czy big data nie okazały się chwilowymi modami. Jednak dynamika wielkiej rewolucji zmian jest na tyle duża, że wymaga rynkowej elastyczności, swoistego „rynkowego pivotowania”. Zaproszeni przeze mnie prelegenci to uznani eksperci w swoich dziedzinach, gwarantujący inspirację i najwyższą jakość przekazywanej wiedzy. 

Struktura zarządzania marketingiem nie uległa w wielu firmach zmianie od wielu lat. Technologie i narzędzia ewoluują szybciej niż ludzie. Stara mentalność nierzadko walczy z wyzwaniami zupełnie nowych czasów.

Program, bilety: marketerday.evenea.pl
Strona wydarzenia: marketerday.pl
Data: 16 czerwca 2015r.
Miejsce: Airport Hotel Okęcie ****, Warszawa

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail