X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Smart Store – pierwszy w Polsce, drugi w Europie multimedialny sklep Orange

Smart Store – pierwszy w Polsce, drugi w Europie multimedialny sklep Orange

Muszę przyznać, że na początku istnienia aplikacji umożliwiających live streaming na Twitterze, nie do końca byłem do nich przekonany. Co prawda, szczególnie w Stanach Zjednoczonych Meerkat, a potem Periscope dosyć szybko zdobywały popularność wśród artystów i dziennikarzy, jednak w naszym kraju nie wróżyłem tym technologiom wielkiego powodzenia. Jak się okazało, mój sceptycyzm był niepotrzebny. Najpierw na szeroką skalę nowych rozwiązań używał Janusz Palikot w czasie kampanii wyborczej i za pomocą Periscope transmitował swoje spotkania z wyborcami. Teraz przyszła kolej na użycie go do promocji marki i przedstawienia nowego rozwiązania.

Smart Store

Właśnie Periscope został użyty do transmisji otwarcia najnowszego, multimedialnego salonu Orange w Warszawie. Jest to pierwszy tego typu salon w Polsce, a drugi w Europie (pierwszy został otwarty w Rumunii). Przypomina on raczej mieszkanie z pełną, multimedialna ofertą niż zwykły salon telekomu. Już przy wejściu otrzymujemy tablet, który towarzyszy nam w wycieczce po salonie. Jest on podzielony na 3 strefy: Dom, Firma i Rozrywka. Dzięki beaconom rozmieszczonym w całym salonie, za pomocą tabletu jesteśmy na bieżąco informowani, w której strefie się znajdujemy i co możemy w niej znaleźć. A poznaniu wszystkich urządzeń oferowanych w salonie pomaga także technologi NFC, która pozwala na wyświetlenie wszystkich informacji o produkcie, do którego się zbliżymy.

W nowym salonie można także zapisać się na wizytę w dogodnym dla nas terminie poprzez inteligentną platformę zarządzania ruchem w salonie, skorzystać z e-kiosku i załatwić w nim niektóre, mniej skomplikowane sprawy, porozmawiać z wirtualnym doradcą czy wreszcie kupić coś z szerokiej gamy dostępnego sprzętu.

SmartStoreOrange_1

SmartStoreOrange_2

SmartStoreOrange_5

SmartStoreOrange_7

SmartStoreOrange_9

Periscope w służbie promocji

Akcja Orange była przykładem zaprzęgnięcia Peryskopu do promocji i marketingu. Przy okazji transmisji otwarcia salonu, pokazania kulis tego eventu, a przez to zbliżanie się do już korzystających z usług telekomu oraz potencjalnych klientów, zrobiono bardzo dobrą reklamę i akcję promocyjna marki. W dodatku trzeba przyznać, że w dobrej jakości i przy użyciu najnowszych technologii i internetowych trendów. Tak więc i w Polsce potencjał narzędzi live streamingu zaczyna być doceniany. Szkoda tylko, że Periscope dostępny jest tylko na iOS-a…

A tu podsumowanie z otwarcia Smart Store:

Co prawda jeszcze nie miałem okazji zajrzeć do nowego salonu, ale może ktoś z Was był i chciałby podzielić się swoimi wrażeniami? Jeżeli tak, to piszcie w komentarzach.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail