X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter na boisku podczas Ligi Mistrzów. Kto celniej strzelał Tweetami?

Twitter na boisku podczas Ligi Mistrzów. Kto celniej strzelał Tweetami?fot. © Ig0rZh - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


To, że futbol już dawno przestał być tylko i wyłącznie 90 minutowym spotkaniem 22 sportowców na boisku wiadomo nie od dziś. Koszulki, smycze, piłki i inne gadżety, spotkania z fanami i wykorzystywanie gwiazd tego sportu do akcji reklamowych jest nierzadko bardziej dochodowym interesem dla klubów piłkarskich niż same mecze i sprzedaż biletów. Jednak w dobie internetu i powszechnego korzystania z portali społecznościowych, telewizyjna transmisja meczu już nie wystarcza. I bardzo dobrze rozumieją to spece od marketingu dwóch wspomnianych wcześniej drużyn.

Niedawna walka w półfinale między dwoma gigantami z Hiszpanii i Niemiec odbyła się we wtorek, jednak już dwa dni przed starciem Bayern rozpoczął społecznościową ofensywę za pomocą Twittera, na co, trzeba przyznać z niezłym refleksem odpowiedziała Barcelona. To wzajemne przerzucanie się twettami i przekomarzanie się w sieci rozgrzewało atmosferę i nie pozwalało zapomnieć o zbliżającym się spotkaniu.

bayern0

barcelona0

bayern1

barcelona1

bayern2

barcelona2

Na koniec wzajemnego ćwierkania obie drużyny życzyły sobie powodzenia w półfinale.

bayern3

barcelona3

Cała twitterowa akcja nie była agresywna. Raczej grzeczna i sympatyczna, jednak bardzo dynamiczna. I świetnie angażująca kibiców będących użytkownikami social media jeszcze przed meczem. Taki rodzaj akcji praktycznie gwarantuje wysoką frekwencję na stadionie i przed ekranami telewizorów, komputerów czy tabletów.

Przy okazji i z ciekawości zajrzałem na twitterowe profile pierwszej trójki z naszej Ekstraklasy. Co prawda pojedynków na twetty nie zaobserwowałem, ale z prowadzeniem profili i z interakcją nie jest tak źle.

jagiellonia0

jagiellonia1

lech0

lech1

legia0

legia1

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail