X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Adaptacja do cyfrowej rzeczywistości tematem zakończonego Forum IAB 2015

Adaptacja do cyfrowej rzeczywistości tematem zakończonego Forum IAB 2015

reklama


W czasach cyfrowej rewolucji można się do niej zaadaptować albo… zginąć. Jak efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie w budowaniu biznesu? Tegoroczne Forum poświęcone było decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie poruszone zostało z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

Pierwszego dnia swoje prelekcje wygłosili zagraniczni prelegenci – dyrektorzy zarządzający z firm Google, Facebook, Mindshare, PayU oraz Dentsu Aegis Network. Opowiedzieli oni o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Keynote speakerem konferencji był  Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. W swojej prelekcji „Sleeping with the consumer” mówił o tym, iż prowadzenie tradycyjnych lub digitalowych działań brandingowych oraz dążenie do zrozumienia motywacji zakupowych klientów nie są czynnikami gwarantującymi odniesienie sukcesu. Trzeba próbować zrozumieć, jak konsumenci doświadczają produktu przy użyciu swoich zmysłów i w jaki sposób można do nich docierać na „kolejnych poziomach”.

Pierwszego dnia Forum IAB odbył się również panel dyskusyjny o budowaniu biznesu w erze cyfrowego konsumenta z udziałem przedstawicieli zarządów takich firm jak Coca-Cola, L’Oreal czy Wirtualna Polska, a także hot chairs z regionalnymi dyrektorami Facebooka oraz Google’a. Dzień pierwszy konferencji zakończyła prelekcja prezentująca najnowsze badanie internetu – PBI/GfK PL@NET, które od przyszłego roku zastąpi badanie Megapanel.

Drugi dzień konferencji składał się z 900 minut wiedzy przedstawionej w 45 prezentacjach  polskich specjalistów branży internetowej. Prelekcje odbywały się w ramach siedmiu bloków tematycznych: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpili m.in.: Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, Yuri Drabent, Współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny agencji Lubię to, Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu Life Tube i Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group. Podczas drugiego dnia Forum odbyła się także prapremiera pierwszego w Polsce badania Internet of Things, które zostało zrealizowane przez IAB Polska we współpracy z agencją Golden Submarine.

Dziewiąta edycja Forum IAB po raz kolejny stała się źródłem cennej, inspirującej wiedzy, która pozwoli na jeszcze lepszy rozwój biznesów i ich adaptację do cyfrowej rzeczywistości. Konferencja była także okazją do wspólnego networkingu, wymiany doświadczeń i możliwości nawiązywania nowych, cennych kontaktów biznesowych w branży interaktywnej. Forum IAB 2015 było wydarzeniem szeroko komentowanym w internecie przez dziennikarzy, blogerów oraz uczestników, stając się tematem numer 1 na polskim Twitterze – w serwisie pojawiło się ponad 1000 tweetów na temat wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail