X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn – lepsze CV czy niezbędne narzędzie biznesu?

LinkedIn – lepsze CV czy niezbędne narzędzie biznesu?

reklama






Powszechnie przyjęło się, że LinkedIn służy do szukania pracy i dla osób jej poszukujących został stworzony. Jest to jednak nieprawdziwe oblicze tego portalu – LinkedIN to miejsce gdzie można nawiązać nowe kontakty biznesowe, pochwalić się swoimi osiągnięciami zawodowymi oraz pokazać się potencjalnemu nowemu, czy też dodatkowemu pracodawcy. Portal staje się coraz silniej rozwijająca się platforma marketingową, która posiada niebywale dokładny mechanizm targetowania. LinkedIn to środowisko głównie dla przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych i osób związanych z szeroko pojętą branżą kreatywną. Warto dodać, że na sieć zrzesza już ponad 340 milionów użytkowników i liczba ta ciągle rośnie.

Search_Q1_2014

Jak wyróżnić się na LinkedIn?

Jak już wspomniałem, LinkedIn to platforma dla osób, które chcą poszerzać grono swoich potencjalnych biznesowych partnerów oraz nawiązywać kontakty, które mogą w przyszłości zaowocować współpracą i intratnym projektem czy transakcją. Z pewnością nie jest to miejsce dla “gawiedzi”, która jest obecna w social media dla samego bycia, wymieniania się bardziej lub mniej wartościowymi treściami i nie zważa na to co, kiedy i w jakich ilościach konsumuje w internecie. Jednak pomimo dosyć wyselekcjonowanego grona osób będących użytkownikami portalu, także i tam potrzebne są działania, które odróżnią nasz profil od innych.

Podstawą do skutecznego funkcjonowania na LinkedIn-ie są trzy zasady:





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]