reklama
Twitter to niewątpliwie jeden z gigantów w świecie social media, jednakże dla wielu firm i ludzi biznesu nadal nie posiada tego „czegoś”, co zachęci reklamodawców do efektywnego działania w obrębie tej sieci społecznościowej. Niby jest potencjał, niby duże szanse, ale efektów wciąż brak, albo nie są zadowalające.
Rozwiązanie problemów
Problemów związanych z reklamami na Twitterze jest kilka, choć najważniejszy dotyczy głównie reklam z bezpośrednim odnośnikiem do nabycia produktu lub usługi. Tego typu format reklamowy posiada Twitterowy limit znaków. Tego typu reklama nie cieszy się zbyt wysoką skutecznością i jest mało atrakcyjna dla odbiorcy nie wywołując u niego praktycznie żadnego zaangażowania. Wiedząc jednak, że w Twitterze drzemie ogromny potencjał, ludzie z ćwierkającego teamu przygotowali dla wszystkich swoich użytkowników #TweetSmarter, czyli przewodnik dla wszystkich reklamodawców, którego autorkami zostały ekspertki w swoim fachu – Amanda Felson, czyli Product Sales Specialist Manager oraz Sylvia Lam, Mobile Advertising Specialist.
Koszt: 0zł.
Dzięki tym dwóm doświadczonym przez branżę kobietom, reklamodawcy mogą skorzystać z przydatnych rad i w efektywny sposób zwiększyć obroty firmy. Darmowy przewodnik po poruszaniu się w świecie Twitterowych reklam znajdziecie tutaj.
Co znajdziemy w TweetSmarter?
W poradniku znajdziemy głównie wartościowe statystyki i wskazówki odnośnie tworzenia skutecznych treści reklamowych, a także użyteczne rady dotyczące używania hashtagów (o których możecie też poczytać u nas, tutaj), a także propozycje działań, mających na celu pomoc w maksymalizacji wydajności reklam. Wszystkie rady i wskazówki nie poparte są wysokozasięgowymi case study’ies, co jeszcze bardziej uwiarygadnia i podnosi rangę TweetSmartera. Ponadto, Twitter we współpracy z Hobspot stworzył również przewodnik po testach A/B, którego nazwano “#TestSmarter”. Jest zbiór najlepszych porad, analiz i wytycznych dotyczących testowania A/B.
Make your time on Twitter more worthwhile: http://t.co/TUTEom05FR by @TwitterSmallBiz #TweetSmarter #TestSmarter pic.twitter.com/ldGYQnanZp
— HubSpot (@HubSpot) czerwiec 10, 2015
Można by powiedzieć, że TweetSmarter to kolejne zbędne narzędzie lub poradnik jakich jest tysiące w sieci. Jednak nie do końca odkryta przez marketerów rzeczywistość reklamowa na Twitterze pokazuje, że takie przewodniki są potrzebne. Tym chętniej powinni po nie sięgać reklamodawcy, których dotknęły problemy związane ze skutecznym reklamowaniem się na Twitterze.