X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ex Machina – mikro promocja

Ex Machina  – mikro promocja

A dokładnie na mikrofilmy z animacjami. Cała kampania skupia się na promowaniu filmu, jednak w sposób niespotykany często w tej branży (szczególnie u nas). Kampania Ex Machina opiera się na postaci Avy i podkreślaniu tematyki filmu. Inteligentne, nowatorskie podejście do kampanii, nietypowe rozwiązania i zaangażowanie rozmowy o przyszłości gatunku ludzkiego oraz rozwoju sztucznej inteligencji odróżnia kampanie od innych a także doskonale koreluje z filmem.

Film promują mikrofilmy (20-30 sekundowe) publikowane poprzez Facebooka i Instagrama. Pomieszanie animacji z urywkami filmu daje niesamowity efekt. A wybór najbardziej intrygujących i interesujących fragmentów filmu do kampanii dodatkowo zaostrza apetyt na premierę filmu.

Kampania skupia się także na postaci Avy, która jest jedną z głównych postaci. Co prawda nie jest ona człowiekiem, ale podkreśla się jej kobiecą naturę, seksapil i zmysłowość co może (i ma) zbudzać w widzach zainteresowanie a nawet fantazje z udziałem bohaterki.

Cała kampania „załatwia” dwie sprawy: promocję filmu a dzięki niej także kwestie dyskusji na temat coraz bardziej zaawansowanych prac nad sztuczną inteligencją, skomputeryzowaniem i usieciowieniem naszego życia oraz obecnością robotów, z którymi już niedługo będziemy musieli się pogodzić.

ex-machina

ex-machina1

ex-machina2

ex-machina3

ex-machina4

ex-machina5

ex-machina7

Tear Up The Dance Floor from Watson DG on Vimeo.

Does Ava Like You? from Watson DG on Vimeo.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail