reklama
Wydarzenie odbywać się będzie w przestrzeni kreatywnej – “BABKA do wynajęcia”, przy ul. Młocińskiej. W trakcie konferencji zaplanowane są 3 równoległe sesje oparte na 3 ścieżkach:
- Succes stories – case study na przykładzie konkretnych marek, które angażując się w strategie inbound marketingu osiągnęły sukces i zwiększyły obroty swojej firmy.
- Smart marketing – zaprezentowane zostaną narzędzia, które łączą zarówno podążanie za trendami, jak i głos rozsądku, stając się tym samym łakomym kąskiem dla klienta.
- Quick wins – mieszanka wybuchowa różnych kanałów komunikacji, dzięki którym uda się zbudować silną markę i pozyskać nowych klientów.
Prócz tego, zaplanowane są również sesje plenearne:
- Jacek Kotarbiński – Walcz jak Brucee Lee! Czyli sztuka walki bez walki o zaangażowanie
- Mick Griffin – Social Sales, Your New Sales Funnel
- Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów – So ready, steady, go! Jak budować swój biznes z Inbound Marketingiem
W drugim dniu odbędzie się dyskusja przy tematycznych stołach eksperckich “Ekspercki Grand Prix pomysłów” aż 8 stołów do wyboru oraz praktyczne warsztaty:
- Nowoczesne technologie w służbie Kreacji i Prototypowania – Jakub Kołakowski, Warsaw Manager w Google Developers Group Poland oraz Innovation Manager w DDB&tribal
- Reklama na Facebooku 2015 – najnowsze możliwości i rozwiązania – Piotr Chmielewski, Założyciel SocialMediaNow, Ekspert ds. mediów społecznościowych.
- Jak przygotować skuteczną kampanię digital– Bartłomiej Janik, Szef Działu Digital MSLGROUP. Ekspert w obszarze marketingu internetowego, nowych technologii i social media
Więcej szczegółów dotyczących Forum znajduje się na stronie internetowej wydarzenia.