X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jakie korzyści płyną z Filmteractive Marketu?

Jakie korzyści płyną z Filmteractive Marketu?

reklama


Podczas planowania kampanii reklamowych, światowe marki coraz częściej sięgają po narzędzia content marketingu – przygotowują filmy, seriale czy gry. Przykłady ciekawych i nieoczywistych form promocji można by mnożyć w nieskończoność. Jednym z nich jest serial „Farmed and Dangerous” stworzony na potrzeby amerykańskiej sieci restauracji Chipotle. Premierowy odcinek udostępniony w serwisie hulu zajął drugie miejsce pod względem oglądalności na tym portalu. Projekt wzbudził wiele emocji i był opisywany szeroko w mediach na całym świecie, m.in. w The Huffington Post i The New York Times.

Szeroki wachlarz audiowizualnych projektów z potencjałem komercyjnym z pewnością zostanie zaprezentowany podczas tegorocznego Filmteractive Marketu. Będą one prezentowane przed specjalistami ds. marketingu oraz reprezentantami marek, którzy poszukują takich właśnie treści. Przewodniczącym jury jest Marco Cavallaro, Trade Marketing Manager w DeLonghi. Oprócz niego w jury zasiądą także przedstawiciele marek takich jak: PepsiCo, L’Oréal, Allegro, PayU oraz Estée Lauder Companies.

Wierzę, że treści tworzone na potrzeby komercyjne mogą mieć i często mają kulturotwórczą rolę. Dlatego w kreacjach bardzo doceniam humor, innowacyjność, kreatywność i artyzm. Równocześnie jednak funkcjonujemy w rzeczywistości biznesowej, w której tworzone treści, mają przynieść oczekiwane rezultaty. Stąd w mojej ocenienie na najwyższe uznanie zasługują Ci, którzy potrafią skutecznie łączyć artyzm, kreacje i inteligencję z efektywnością. Takich właśnie projektów będę szukała – zapowiada Barbara Żbik, Content Marketing Manager CEE w PayU.

Filmteractive Market to pierwsze targi innowacyjnych treści wideo w Europie Środkowo-Wschodniej, a przy tym jedna z trzech części Filmteractive – międzynarodowego wydarzenia na temat content marketingu, crossmediów oraz digital i interactive contentu. Impreza odbędzie się w dniach 23-24 września w Szkole Filmowej w Łodzi przy ul. Targowej 61/63.

Projekty można zgłaszać do 15 lipca, za pośrednictwem aplikacji: http://filmteractive.eu/call-for-projects.php
Wstęp wolny.
Szczegóły na www.filmteractive.eu

Źródło: informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail