X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak powinien wyglądać Twój biznesowy profil na Twitterze?

Jak powinien wyglądać Twój biznesowy profil na Twitterze?fot. © vectorfusionart - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Dlaczego potrzebuję dobrze wyglądającego Twittera?

No właśnie, czy nie wystarczy, że już mam konto na Twitterze albo zamierzam w niedalekiej przyszłości zacząć „ćwierkać”? Jeśli myślicie, że inni użytkownicy będą śledzić Wasze tweety lub już to robią, bo podoba im się to co robicie, to poniekąd jesteście w błędzie. Jasne, części Waszych “followersów” na pewno podoba się to, co udostępniacie, ale prawdą jest, że równie ważnym czynnikiem jest to jak wygląda Wasz profil, czy Wasza marka jest dzięki niemu unikalna i czy bez względu na to jakie produkty lub usługi sprzedajecie, zachęca do ich kupna. I tym właśnie się dziś zajmiemy – upiększeniem Twittera, a w efekcie zwiększeniem estetyki i zysków.

Bez zabawy nie ma… zabawy

Poczucie humoru to bardzo ważny aspekt prowadzenia w ogóle kont na portalach społecznościowych. Warto je wykorzystać na przykład w swoim Bio, gdzie w bardzo subtelny i prosty sposób można pokazać dystans do siebie, swoich produktów czy firmy. Bio to bardzo ważna część całego layoutu Twittera i Waszego konta, a jednocześnie dla wielu użytkowników punkt zaczepienia – to od niego może zależeć czy będą Was śledzić czy nie.

Przyciągnij wzrok zdjęciem w tle

O ile o zdjęciu profilowym większość z użytkowników pamięta, o tyle o zdjęciu w tle już nie bardzo. A szkoda, bo podobnie jak na Facebooku, zdjęcie w tle może nadać zupełnie innego charakteru całemu profilowi. Twitterowe konta przed i po dodaniu zdjęcia w tle można porównać do bardzo popularnych w sieci, zestawień celebrytek przed wizytą u makijażysty i po niej. Niby osoba ta sama, a jakby całkiem inna, odmieniona i no cóż… zdecydowanie atrakcyjniejsza.

Pochwal się swoim tweetem

Każdy z nas ma takie chwile, kiedy bardzo podoba nam się to co zrobiliśmy i chcielibyśmy aby wszyscy o tym wiedzieli. I w takiej wersji egoizmu nie ma nic złego, zwłaszcza, jeśli nasze dzieło może przyczynić się do zwiększenia zysków firmy. Na Twitterze jest możliwość przypięcia tweeta, dzięki czemu będzie on dla każdego widoczny i bardzo łatwo dostępny. Jeśli więc macie w zanadrzu wpis, który jest ciekawy, kreatywny i na pewno przyciągnie uwagę Waszych followersów, nie zwlekajcie dłużej!

Twórz Listy Twittera dla Twoich klientów

Twitterowe listy to świetna opcja, która pomimo ogromnego potencjału, nadal nie zostaje wykorzystywana przez firmy. Posiadanie takich list ułatwia zarządzanie i optymalizację Twittera, która staje się niezwykle skuteczna, a sama opcja jest bardzo przydatna i pomocna. Dzięki nim, będziecie mogli zaoferować dużo więcej contentu dla bazy klientów, pomagając im uzyskać więcej treści na wiele sposobów.

Nie wszystko powinno być „ulubione”

Zawartość zakładki “Ulubione” na Twitterze to również część profilowego designu. Dokładne i poniekąd ostrożne dobieranie sobie ulubionego contentu pozwoli na stworzenie w pełni zorganizowanej i spójnej, a co również ważne, dobrze wyglądającej listy, która tylko pomoże w zdobyciu pochlebnej opinii. Przypadkowo wybierane treści zaznaczane jako ulubione mogą tworzyć wrażenie chaosu i bałaganu. Oczywiście prowadząc prywatne konta nie musicie się z tym liczyć, jednak chcąc pokazać swój profesjonalizm w biznesie, warto zwrócić uwagę na ten szczegół.

Hashtagi, linki, cytowanie

O potędze hashtagów już chyba nikogo nie trzeba przekonywać, gdyby jednak ktoś miał wątpliwości, może zerknąć TUTAJ. Wspominanie innych osób w tweetach i linkowanie to również bardzo przydatne aktywności, dzięki którym można nie tylko dotrzeć do szerszej publiczności, ale i sprawić, że profil będzie wyglądał przekonująco i po prostu prawdziwie.

Prowadzenie biznesowych profilów na Twitterze może tylko wydawać się trudne, ale wbrew pozorom, wystarczy zadbać o kilka szczegółów, dzięki którym konto zyska nie tylko na wyglądzie, ale i na zwiększonej liczbie followersów. Poniżej kilka bardzo dobrze zaprojektowanych kont biznesowych, z których warto brać przykład:

starbucks

https://twitter.com/Starbucks

https://twitter.com/SamsungMobile

https://twitter.com/SamsungMobile

https://twitter.com/nokia

https://twitter.com/nokia

https://twitter.com/Visa

https://twitter.com/Visa

https://twitter.com/ford

https://twitter.com/ford

https://twitter.com/TheEllenShow

https://twitter.com/TheEllenShow

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail