X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook właśnie ujawnił jak będzie zarabiać na naszych wiadomościach

Facebook właśnie ujawnił jak będzie zarabiać na naszych wiadomościachfot. © vectorfusionart - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


No tak. Messenger to świetne narzędzie do komunikowania się. Korzystają z niego wszyscy i to właśnie sprawiło, że Zuckerberg postanowił dodać nowe funkcje do naszych komunikatorów.

Facebook nie planował od początku spieniężenia Messengera, dlatego Mark zapewniał, że zarówno użytkownicy prywatni jak i firmy czy biznesmeni będą mogli komunikować się ze sobą w sposób wolny od reklam. To skądinąd spowodowało, że tak naprawdę większość z nas przestała wysyłać smsy, a zaczęła komunikować się właśnie poprzez aplikację Facebooka.

Na wczorajszym TechCrunchu, Andrew Bosworth, szef ds. reklam w Facebooku, ujawnił, że team pracuje obecnie nad wprowadeniem nowego buttonu – “Click to message“.

Za ideą nowej funkcji stoi oczywiście filozofia Facebooka. Zarówno firmy jak i biznesmeni będą mogli projektować reklamy o swoich produktach lub usługach, a Facebook doda im możliwość wysłania tychże reklam jako normalna wiadomość do użytkowników. Użytkownik, który zobaczy reklamę i zechce w nią kliknąć, lub będzie chciał wysłać wiadomość do nadawcy, stanie się “motorem napędowym”, bo dzięki jego kliknięciom i wiadomościom, firma będzie musiała zapłacić Facebookowi.

Tak to właśnie wygląda. Prosty, genialny wydawać by się mogło, pomysł zwiększenie obrotów. Pytanie tylko, kiedy nasza cierpliwość się skończy, bo o deficycie nowych pomysłów na zarobek dyrektorów kreatywnych Facebooka nie ma mowy. Zmiany są dobre, rozwój również. Reklamowanie także, bo to przecież forma zarabiania. Jednak nie jestem pewna, czy wysyłanie wiadomości z reklamami nie jest już lekką przesadą, zakrawającą chyba o akty desperacji ze strony giganta. Czy już nie można spokojnie porozmawiać ze znajomymi? A Wy jak uważacie?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail