X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

5 powodów, dla których warto wykorzystać gifografikę w contencie

5 powodów, dla których warto wykorzystać gifografikę w contenciefot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






To, że GIFy zaczynają nas zalewać z niemalże każdej strony, już widać. Przykład? Wystarczy zalogować się na Facebooka i przejrzeć News Feeda. Albo wysłać do kogoś wiadomość GIFa. Nie ma się czemu dziwić, w końcu GIFy są naprawdę śmieszne, a czasami mówią więcej niż tysiąc słów. I nie jesteśmy w stanie temu zaprzeczyć.

via GIPHY

Równolegle do tego, preferowanym wyborem przez marketerów i badaczy do przedstawiania danych w zdecydowanie bardziej interesujący sposób są infografiki. Według przeprowadzonych badań, aż 30 razy bardziej prawdopodobne jest to, że czytelnik przeczyta dane, jeśli będą one infografiką. Wyobraźmy sobie zatem, co może uczynić połączenie infografiki z GIFami…

via GIPHY

Za i przeciw gifografiki

Jak każde rozwiązanie, gifografika oprócz wielu zalet, ma również swoje wady. Na szczęście jest ich zdecydowanie mniej niż plusów, ale o tym za chwilę.

Narzędzie pracy

Przede wszystkim, zawarcie GIF-ów w swojej prezentacji czy dodanie ich do infografiki jest świetnym narzędziem marketingowym. I wcale nie musi być śmieszne ani zabawne (choć oczywiście może), aby skupić uwagę i zrobić imponujące wrażenie na wszystkich odbiorcach contentu.

via GIPHY

Jest “szerowalna”

Kolejną zaletą gifografiki jest jej wskaźnik udostępniania. To, co przyciąga naszą uwagę, co jest interesujące i na dodatek się rusza (!) nie będzie obojętne dla użytkowników interesujących się danym tematem i chcącym przekazać go dalej.

Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 58% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]