reklama
Gala, wieńcząca IX Targi eHandlu, odbyła się 14 października w Warszawie na PGE Narodowym, a o nagrody walczyło blisko 150 firm.
W kategorii “Debiut roku” zwyciężyła platforma do optymalizacji konwersji Marketizator, a wyróżnienia otrzymali mTransfer mobilny, Frendi.pl, Shipbooster, FaniMani.pl
Ekomersa w kategorii “Platforma Sklepowa” otrzymał IAI-Shop.com, a wyróżnienie przypadło Shoper, Selly Shop, RedCart oraz IwarePRINT.
“Rozwiązanie płatnicze przyjazne klientowi” to kategoria, w której zwyciężyły Przelewy24, zostawiając tym samym konkurencję w tyle. Wyróżnienia otrzymali PayU, InternetowyKantor.pl, Transferuj.pl, MasterPass v.6.
“Apaczka” otrzymała Ekomersa w kategorii “Produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu”, w której laureatami zostali Grupa Furgonetka, Cloudpack, Sheepla, AlleKurier.pl.
“Wdrożenie roku” to kategoria, w której zwycięzcą został White Ducky dla yes.pl, a wyróżnienia otrzymały sklepy ANSWEAR.com, cdp.pl, eobuwie.pl i Bold Brand Commerce dla castorama.pl
W kategorii “Akcja promocyjna sklepu internetowego” zwycięzcą okazał się Glosel za kampanię “Nie bądź żyła!” dla TaniaKsiążka.pl, a wyróżnienia otrzymali Sempai za kampanię SEM dla preorder.pl, FreshMail za automatyzację email marketingu w presto-sklep.pl
Analyzeo otrzymało nagrodę w kategorii “Rozwiązanie IT W e-commerce”, a wyróżnienia otrzymali wfirma.pl, e24cloud, Oktawave, i-systems.
“Produkt/usługa wspierająca Customer Support” to kategoria, w której zwycięzcą został ZOPIM Live Chat, a wyróżnionymi Focus Contact Center, edrone.me, RzetelnyRegulamin.pl oraz 5pillows.
Dotpay za Dynamic Currency Conversion to zwycięzca kategorii “Firma wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów”, a wyróżnienia otrzymali Docdata, Walutomat, EuroHermes, IAI-Shop.com.
PayU Express – mobilny e-przelew to zwycięzca kategorii “Najlepsze rozwiązanie m-commerce” , w której wyróżnienia otrzymali responsywna bramka płatności Dotpay, Grupa Unity za aplikację mobilną Leroy Merlin, aplikacja mobilna Ceneo, strona mobilna Gandalf.pl.
“Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży”to kategoria, w której zwyciężył GO.pl, a wyróżnienia otrzymali Brand24, SALESmanago, SARE, SalesMedia.
“Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” to kategoria, której laureatami poprzednich edycji byli: Tomasz Karwatka i Rafał Brzoska. W tym roku nagrodę otrzymała E-commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej.
Mecenasem Gali była Poczta Polska, z kolei organizatorem konkursu Ekomersy jest Fundacja Polak 2.0, a patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis Social Press.
- FaniMani.pl
- Marcin Pajewski
- Bartosz Zerebecki