![Facebook testuje Reakcje – mają zastąpić przycisk “Lubię to” [AKTUALIZACJA] Facebook testuje Reakcje – mają zastąpić przycisk “Lubię to” [AKTUALIZACJA]](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2FFacebook-Like-shutterstock_190633205.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Od nadmiaru co rusz pojawiających się informacji dotyczących aktualizacji lub wprowadzania w życie nowych funkcji na Facebooku, można dostać bólu łowy, to fakt. Ale najnowsza wiadomość jest całkiem interesująca. Zastępujące przycisk “Lubię to” Reakcje na razie są w fazie testów, ale lada moment pewnie się pojawią w naszych News Feedach.
Jeśli to, o czym pisze Engadget okaże się prawdą, już niedługo każdy z nas będzie mógł skorzystać z nowej funkcji na Facebooku, która w zamierzeniu ma pozwolić nam na wyrażenie większej ilości emocji i reakcji, niż do tej pory. Przycisk “Lubię to” nieco stracił na wartości, a dodatkowe, podsycające całą sytuację komentarze w sprawie buttonu “dislike”, który jak już jakiś czas temu ustaliliśmy, nie pojawi się, sprawiły, że gigant społecznościowy postanowił rozwiązać problemy i spory na inny sposób.
Reakcje, bo o nich mowa, to grafiki, wyrażające naszą reakcję na jakąś sytuację/ wydarzenie/ zdjęcie/ cokolwiek innego. Możemy więc wybrać minkę obrazującą zadowolenie, zniesmaczenie, złość, smutek etc.
Reklama
ss=" wp-image-33000" src="https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2015/10/facebook-reactions.jpg" alt="http://es.engadget.com" width="530" height="303" />
http://es.engadget.com
Póki co, nie wiadomo kiedy Facebook rozszerzy działanie nowej funkcji na pozostałe rynki, ale jak można sądzić, dowiemy się tego po fazie testów w Hiszpanii i Irlandii, które miejmy nadzieję, przebiegną pozytywnie. A Wy, jaki macie stosunek do tego typu “innowacji”?
AKTUALIZACJA: 09.10.2015
Okazało się, że plotki o Reakcjach są prawdą, co udowodnił sam Mark Zuckerberg, udostępniając dziś krótki filmik.
Meet the new Reactions.
Posted by Mark Zuckerberg on 8 października 2015
Reklama