X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Nagrody EB Kreator rozdane!

Nagrody EB Kreator rozdane!

 „Do tegorocznej edycji konkursu EB Kreator zgłosiło się ponad 50 firm, a jej poziom był jeszcze wyższy niż pierwszej. To nas bardzo cieszy, bo oznacza, że pracodawcy w Polsce na dobre zapomnieli o komunikacji z kandydatami opartej na zapraszaniu do „przyjaznej atmosfery”, „dynamicznego zespołu” i „prężnie rozwijającej się firmy”. Obserwując nasz konkurs, można zauważyć, że przywiązują teraz znacznie większą wagę do odpowiedniej prezentacji wizerunku firmy i zachęcania do współpracy konkretnych kandydatów” – mówi Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EB Kreator.

Zwycięzcą w kategorii Ogłoszenie rekrutacyjne została firma STX Next, którą wyróżniono za ogłoszenie skierowane do uczestników konferencji dla Python Developerów. Oprócz skuteczności jury doceniło zachęcającą do zabawy ulotkę-origami, z której można złożyć papierowego pytona w kolorystyce charakterystycznej dla CI firmy.

Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano stronę Clearcode, która w dopracowanej wizualnie formie proponuje kandydatom kompletną informację na temat pracodawcy, równie dobrze widoczną w wersji mobilnej. Strona odpowiada na wszystkie najnowsze trendy w obszarze candidate experience oraz perfekcyjnie eksponuje oferty pracy.

Najlepszą kampanią w social media okazały się działania rekrutacyjne agencji Fenomem, która na Snapchacie poszukiwała aktywnych w mediach społecznościowych kandydatów do działu kreatywnego. Kampania zaangażowała ponad 100 osób, a agencja wzbogaciła się o pracowników i nowych „obserwujących” w aplikacji.

Zwycięzcą w kategorii Akcja rekrutacyjna została firma IKEA za zorganizowanie akcji rekrutacyjnej pod hasłem „Make a chair and take a seat” do nowego sklepu sieci w Bydgoszczy. Bezpośrednio w jej wyniku firma zatrudniła 10 osób, a popularność akcji w mediach zapewniła dodatkowe 8 tys. zgłoszeń na różne stanowiska do tego sklepu.

Kampanią EB roku została kampania Grupy PZU – #najlepszastrona, która zyskała uznanie jury ze względu na promowanie pracodawcy z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Doceniono także wykorzystanie w kampanii serwisów społecznościowych i promocji za pośrednictwem znanych blogerów.

Dodatkowo jury przyznało specjalne wyróżnienie firmie Merix Studio za konsekwentne, spójne, kreatywne i niskokosztowe podejście do działań wizerunkowo-rekrutacyjnych oraz za pokazanie, jak działania z obszaru employer branding mogą wspierać cele marketingowe.

W jury konkursu znaleźli się: Zyta Machnicka, właścicielka Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, kierownik zespołu ekspertów Pracowni EB, Urszula Płosarek, strateg employer brandingu i autorka bloga Outofbox.pl, Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Marketing Category Manager w Sodexo. Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl oraz Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w GoldenLine.

Wręczenie nagród EB Kreator, któremu patronował również SocialPress, odbyło się w czwartek, 10 grudnia w siedzibie Agory. Uroczystą galę poprowadził Zygmunt Chajzer.

Więcej o konkursie EB Kreator – ebkreator.pl

2

fot. materiały prasowe/ Laureaci i jurorzy

3

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Nagroda Specjalna Jury – na zdjęciu Maciej Fedorów z Merix Studio wraz z jurorem Szymonem Motławskim

4

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Ogłoszenie Rekrutacyjne – na zdjęciu Agata Landzwójczak z STXnext

5

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Zakładka Kariera EB Kreator 2015 – na zdjęciu Marcelina Szostak z Clearcode.pl

6

fot. materiały prasowe/ Martin Turnau podczas Gali EB Kreatory 2015, szkoleniowiec, trener i konsultant w zakresie komunikacji – Turnau Global Consulting

7

fot. materiały prasowe/ Przemówienie pomysłodawcy i organizatora konkursu EB Kreator, Adama Wąsika, Dyrektora Zarządzającego GazetaPraca.pl

8

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Kampania EB – na zdjęciu Łukasz Trzeszczkowski i Tomasz Polewczyński z PZU

9

fot. materiały prasowe/ Gala rozdania EB Kreatorów 2015

10

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Akcja Rekrutacyjna – na zdjęciu Agata Białkowska-Samul, IKEA

11

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Kampania Social Media – na zdjęciu Tymon Wodnicki i Robert Ziółkowski z Fenomem oraz Zygmunt Chajzer, prowadzący galę

12

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Ogłoszenie Rekrutacyjne – na zdjęciu Agata Landzwójczak z STXnext, wręczający nagrodę Marcin Majzner -prezes Cupsell.pl oraz prowadzący galę Zygmunt Chajzer

13

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Akcja Rekrutacyjna – na zdjęciu Agata Białkowska-Samul, IKEA, wręczający nagrodę Szymon Motławski z Pracowni EB oraz prowadzący galę Zygmunt Chajzer

14

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Kampania EB – na zdjęciu Łukasz Trzeszczkowski i Tomasz Polewczyński z PZU, wręczająca nagrodę Magdalena Słomczewska-Klimiuk Category Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska oraz prowadzący galę Zygmunt Chajzer

15

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Zakładka Kariera – na zdjęciu Marcelina Szostak z Clearcode.pl, wręczający nagrodę Piotr Lemieszek z Connectis oraz prowadzący galę Zygmunt Chajzer

16

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Kampania Social Media – na zdjęciu Tymon Wodnicki i Robert Ziółkowski z Fenomem, wręczający nagrodę Łukasz Trzeszczkowski z PZU oraz Zygmunt Chajzer, prowadzący galę

17

fot. materiały prasowe/ Zwycięzca w kategorii Nagroda Specjalna Jury – na zdjęciu Maciej Fedorów z Merix Studio, wręczająca nagrodę Lidia Pierścińska z Orange oraz Zygmunt Chajzer, prowadzący galę

1

fot. materiały prasowe/prowadzący, Zygmunt Chajzer

 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail