X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Jak tworzyć efektywny email marketing?

Jak tworzyć efektywny email marketing?fot. bank zdjęć shutterstock.com

Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone w głównej mierze email marketingowi i tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.

Idea konferencji [email protected] My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę (FreshMail), Michała Sadowskiego (Brand24), Michał Górecki (koszulkowo.com) oraz zagranicznych gości takich jak: Tahir Fayyaz (Google) czy Denis Ehlicke (Return Path).

Na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. W tym roku będzie można wziąć udział w 5 różnych warsztatach, które pomogą nie tylko w zgłębieniu wiedzy email marketingowej, lecz również zapoznają marketów z innymi efektywnymi narzędziami takimi jak landing page czy Google Analytics.

Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PRowe działania w Internecie, branży ecommerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.

Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne, które pozwala na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz  poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu.

Ilość miejsc jest ograniczona, a zapisać można się pod dedykowany adresem.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail