X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

YouTube opublikował ranking najlepszych kampanii

YouTube opublikował ranking najlepszych kampanii

reklama

Projekt, autorstwa Johnson&Johnson i MEC dla marki o.b., doceniono za zrealizowanie założonych celów, a więc edukacji dziewcząt w zakresie dojrzewania i menstruacji.

Ela

Ela, to młoda dziewczyna, która świetnie opowiada o dojrzewaniu i chętnie porozmawia ze swoimi rówieśniczkami o problemach, które je dotykają. Dodajmy, że Ela jest gwiazdą kanału Yes!Tem Kobietą, utworzonego specjalnie na potrzeby projektu. Ela pozostaje w stałym kontakcie z młodymi użytkowniczkami, które średnio spędzają 3 godziny na tej właśnie platformie.

Chcieliśmy zacząć mówić do młodych dziewcząt ich językiem i korzystać z bliskich im narzędzi. Wystartowaliśmy z naszym kanałem w maju 2015 roku i w ciągu zaledwie kilku miesięcy zgromadziliśmy blisko 20 tysięcy subskrypcji i ponad 8 milionów wyświetleń. Jednak to, co jest najcenniejsze to fakt, że ponad 30 tysięcy osób polubiło nasz kanał, wyrażając tym samym swoją sympatię dla marki. Ponad 8 tysięcy komentarzy pod naszymi filmami dowodzi, że osiągnęliśmy nasz cel – dzięki YouTube udało nam się nawiązać prawdziwy dialog z naszą grupą docelową. Cieszy nas, że zespół YouTube docenił fakt, iż zrealizowaliśmy nasz strategiczny cel i przyznał nam – debiutantowi na YouTube – nagrodę YouTube Ads Leaderboard – mówi Marta Szpala, Senior Brand Manager z Johnson & Johnson Poland.

Mocna Polska

Coroczny ranking YouTube, tym razem został zdominowany przez Polaków i nasze rodzime projekty. Wideo Coca-Coli, „Coraz bliżej Święta”, w którym udział wzięła wokalistka Margaret oraz uczestnicy programy The Voice of Poland, otworzyło zestawienie. Co ciekawe, kolejne miejsce również należy do Coca-Coli. Film „#Dajcalusa z Coca-Cola!”, w którym wystąpiły gwiazdy blogosfery oraz vlogosfery, zajął drugie miejsce pośród polskich produkcji. Ostatnie miejsce na podium i kolejne za nim, zajęło Allegro. Film o Smoku pokazuje, jak w dzisiejszych czasach, z użyciem technologii niczym z filmu Science Fiction, mogłaby wyglądać walka z legendarnym smokiem. Z kolei film zajmujący czwarte miejsce, pokazuje w jaki sposób przechytrzyć diabła „po krakowsku”.

Ranking zamyka YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind. Jest to podsumowanie najpopularniejszych filmów na YouTube z 2015 r. W nagraniu wzięli udział aktorzy z 129-ciu kanałów, a jego fabuła nawiązuje do ważniejszych wydarzeń ubiegłego roku, jak legalizacja małżeństw jednopłciowych w USA czy wątpliwości, co do koloru popularnej sukienki, o który spierali się internauci z całego świata. Z uwagi na 10-lecie istnienia YouTube wideo zawiera także nawiązania do filmów, które viralowo rozchodziły się w sieci w ciągu ostatniej dekady.

  • Weronika

    mimo że temat dość stary już, to fajnie się znowu zainspirować. właśnie tworzę wizję promocyjnego video dla mojej firmy. co prawda scenariusz i realizację zleciłam już chłopakom z collab studio, ale trudno mi zdecydować, czego właściwie oczekuję. na takie „Legendy polskie” to chyba mnie jeszcze nie stać! ;p


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail