X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

YouTube opublikował ranking najlepszych kampanii

YouTube opublikował ranking najlepszych kampanii

Projekt, autorstwa Johnson&Johnson i MEC dla marki o.b., doceniono za zrealizowanie założonych celów, a więc edukacji dziewcząt w zakresie dojrzewania i menstruacji.

Ela

Ela, to młoda dziewczyna, która świetnie opowiada o dojrzewaniu i chętnie porozmawia ze swoimi rówieśniczkami o problemach, które je dotykają. Dodajmy, że Ela jest gwiazdą kanału Yes!Tem Kobietą, utworzonego specjalnie na potrzeby projektu. Ela pozostaje w stałym kontakcie z młodymi użytkowniczkami, które średnio spędzają 3 godziny na tej właśnie platformie.

Chcieliśmy zacząć mówić do młodych dziewcząt ich językiem i korzystać z bliskich im narzędzi. Wystartowaliśmy z naszym kanałem w maju 2015 roku i w ciągu zaledwie kilku miesięcy zgromadziliśmy blisko 20 tysięcy subskrypcji i ponad 8 milionów wyświetleń. Jednak to, co jest najcenniejsze to fakt, że ponad 30 tysięcy osób polubiło nasz kanał, wyrażając tym samym swoją sympatię dla marki. Ponad 8 tysięcy komentarzy pod naszymi filmami dowodzi, że osiągnęliśmy nasz cel – dzięki YouTube udało nam się nawiązać prawdziwy dialog z naszą grupą docelową. Cieszy nas, że zespół YouTube docenił fakt, iż zrealizowaliśmy nasz strategiczny cel i przyznał nam – debiutantowi na YouTube – nagrodę YouTube Ads Leaderboard – mówi Marta Szpala, Senior Brand Manager z Johnson & Johnson Poland.

Mocna Polska

Coroczny ranking YouTube, tym razem został zdominowany przez Polaków i nasze rodzime projekty. Wideo Coca-Coli, „Coraz bliżej Święta”, w którym udział wzięła wokalistka Margaret oraz uczestnicy programy The Voice of Poland, otworzyło zestawienie. Co ciekawe, kolejne miejsce również należy do Coca-Coli. Film „#Dajcalusa z Coca-Cola!”, w którym wystąpiły gwiazdy blogosfery oraz vlogosfery, zajął drugie miejsce pośród polskich produkcji. Ostatnie miejsce na podium i kolejne za nim, zajęło Allegro. Film o Smoku pokazuje, jak w dzisiejszych czasach, z użyciem technologii niczym z filmu Science Fiction, mogłaby wyglądać walka z legendarnym smokiem. Z kolei film zajmujący czwarte miejsce, pokazuje w jaki sposób przechytrzyć diabła „po krakowsku”.

Ranking zamyka YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind. Jest to podsumowanie najpopularniejszych filmów na YouTube z 2015 r. W nagraniu wzięli udział aktorzy z 129-ciu kanałów, a jego fabuła nawiązuje do ważniejszych wydarzeń ubiegłego roku, jak legalizacja małżeństw jednopłciowych w USA czy wątpliwości, co do koloru popularnej sukienki, o który spierali się internauci z całego świata. Z uwagi na 10-lecie istnienia YouTube wideo zawiera także nawiązania do filmów, które viralowo rozchodziły się w sieci w ciągu ostatniej dekady.

  • Weronika

    mimo że temat dość stary już, to fajnie się znowu zainspirować. właśnie tworzę wizję promocyjnego video dla mojej firmy. co prawda scenariusz i realizację zleciłam już chłopakom z collab studio, ale trudno mi zdecydować, czego właściwie oczekuję. na takie „Legendy polskie” to chyba mnie jeszcze nie stać! ;p

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail