reklama
Projekt, autorstwa Johnson&Johnson i MEC dla marki o.b., doceniono za zrealizowanie założonych celów, a więc edukacji dziewcząt w zakresie dojrzewania i menstruacji.
Ela
Ela, to młoda dziewczyna, która świetnie opowiada o dojrzewaniu i chętnie porozmawia ze swoimi rówieśniczkami o problemach, które je dotykają. Dodajmy, że Ela jest gwiazdą kanału Yes!Tem Kobietą, utworzonego specjalnie na potrzeby projektu. Ela pozostaje w stałym kontakcie z młodymi użytkowniczkami, które średnio spędzają 3 godziny na tej właśnie platformie.
ChcieliÅ›my zacząć mówić do mÅ‚odych dziewczÄ…t ich jÄ™zykiem i korzystać z bliskich im narzÄ™dzi. WystartowaliÅ›my z naszym kanaÅ‚em w maju 2015 roku i w ciÄ…gu zaledwie kilku miesiÄ™cy zgromadziliÅ›my blisko 20 tysiÄ™cy subskrypcji i ponad 8 milionów wyÅ›wietleÅ„. Jednak to, co jest najcenniejsze to fakt, że ponad 30 tysiÄ™cy osób polubiÅ‚o nasz kanaÅ‚, wyrażajÄ…c tym samym swojÄ… sympatiÄ™ dla marki. Ponad 8 tysiÄ™cy komentarzy pod naszymi filmami dowodzi, że osiÄ…gnÄ™liÅ›my nasz cel – dziÄ™ki YouTube udaÅ‚o nam siÄ™ nawiÄ…zać prawdziwy dialog z naszÄ… grupÄ… docelowÄ…. Cieszy nas, że zespół YouTube doceniÅ‚ fakt, iż zrealizowaliÅ›my nasz strategiczny cel i przyznaÅ‚ nam – debiutantowi na YouTube – nagrodÄ™ YouTube Ads Leaderboard – mówi Marta Szpala, Senior Brand Manager z Johnson & Johnson Poland.
Mocna Polska
Coroczny ranking YouTube, tym razem zostaÅ‚ zdominowany przez Polaków i nasze rodzime projekty. Wideo Coca-Coli, “Coraz bliżej ÅšwiÄ™ta”, w którym udziaÅ‚ wzięła wokalistka Margaret oraz uczestnicy programy The Voice of Poland, otworzyÅ‚o zestawienie. Co ciekawe, kolejne miejsce również należy do Coca-Coli. Film “#Dajcalusa z Coca-Cola!”, w którym wystÄ…piÅ‚y gwiazdy blogosfery oraz vlogosfery, zajÄ…Å‚ drugie miejsce poÅ›ród polskich produkcji. Ostatnie miejsce na podium i kolejne za nim, zajęło Allegro. Film o Smoku pokazuje, jak w dzisiejszych czasach, z użyciem technologii niczym z filmu Science Fiction, mogÅ‚aby wyglÄ…dać walka z legendarnym smokiem. Z kolei film zajmujÄ…cy czwarte miejsce, pokazuje w jaki sposób przechytrzyć diabÅ‚a “po krakowsku”.
Ranking zamyka YouTube Rewind: Now Watch Me 2015 | #YouTubeRewind. Jest to podsumowanie najpopularniejszych filmów na YouTube z 2015 r. W nagraniu wzięli udział aktorzy z 129-ciu kanałów, a jego fabuła nawiązuje do ważniejszych wydarzeń ubiegłego roku, jak legalizacja małżeństw jednopłciowych w USA czy wątpliwości, co do koloru popularnej sukienki, o który spierali się internauci z całego świata. Z uwagi na 10-lecie istnienia YouTube wideo zawiera także nawiązania do filmów, które viralowo rozchodziły się w sieci w ciągu ostatniej dekady.
https://www.youtube.com/watch?v=KK9bwTlAvgo
- Weronika