
reklama
InstaMeet to spotkanie entuzjastów fotografii mobilnej. Pierwsze w Polsce tego typu spotkanie zostało zorganizowane przez Jarosława Marciuka. Spotkanie odbyło się w Gdańsku, w 2012 roku i uczestniczyło w nim 7 osób. Obecnie w takich spotkaniach bierze udział nawet 100 igersów.

Jarosław Marciuk
Dzielimy się pasją, wymieniamy doświadczeniami, razem odkrywamy nowe plenery. Interesuje nas fotografia mobilna, nowinki technologiczne, aplikacje do edycji zdjęć, ale też lokalna historia, kultura i sztuka. To ciekawe zjawisko socjologiczne, że w Polsce spotykają się przedstawiciele dwóch społeczności – Instagramers i Tweetup. To zaprzecza tezie, że Social Media alienuje ich użytkowników. Istnieje silna potrzeba kontaktu w świecie realnym – Jarosław Marciuk.
Prezentujemy kilka przykładów wykorzystania InstaMeetu jako narzędzia marketingowego.
Kraków Airport
Spotkanie InstaMeet na krakowskim lotnisku zostało zorganizowane jesienią 2015, z okazji otwarcia nowego terminalu pasażerskiego. W wydarzeniu wzięło udział około 80 osób, a chętnych aby zobaczyć lotnisko od wewnątrz było zdecydowanie więcej bowiem wejściówki wyprzedały się jak ciepłe bułeczki w zaledwie 15 minut. Przedsięwzięciu przyświecało kilka, zazwyczaj trudnych i czasochłonnych celów, które zawsze stanowią nie lada wyzwanie dla PR-owca. Kampania miała zachęcić do korzystania z oferty lotniska, edukować pasażerów na temat procedur lotniskowych oraz zwiększyć rozpoznawalność marki Kraków Airport. Jej dodatkowym celem było pozyskanie ambasadorów marki oraz zwiększenie liczby obserwujących na Instagramie – tłumaczy główny organizator i Rzecznik Prasowy Lotniska Urszula Podraza. Naprawdę dużo zadań
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
na spełnienia jak na jedno przedsięwzięcie, trwające zaledwie kilka godzin.
Reklama