X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy właśnie zostało wynalezione idealne narzędzie PR-owe?

Po kilku godzinach, marka zdobywa swoich ambasadorów, dużo lajków i obserwujących na Instagramie, a na dodatek rozpisuje się o niej prasa. Dodajmy jeszcze, że to wszystko przy niedużym nakładzie kosztów. Zatem czy właśnie zostało wynalezione idealne narzędzie do budowania wizerunku marki?

Czy właśnie zostało wynalezione idealne narzędzie PR-owe?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






InstaMeet to spotkanie entuzjastów fotografii mobilnej. Pierwsze w Polsce tego typu spotkanie zostało zorganizowane przez Jarosława Marciuka. Spotkanie odbyło się w Gdańsku, w 2012 roku i uczestniczyło w nim 7 osób. Obecnie w takich spotkaniach bierze udział nawet 100 igersów.

Jarosław Marciuk

Jarosław Marciuk

Dzielimy się pasją, wymieniamy doświadczeniami, razem odkrywamy nowe plenery. Interesuje nas fotografia mobilna, nowinki technologiczne, aplikacje do edycji zdjęć, ale też lokalna historia, kultura i sztuka. To ciekawe zjawisko socjologiczne, że w Polsce spotykają się przedstawiciele dwóch społeczności – Instagramers i Tweetup. To zaprzecza tezie, że Social Media alienuje ich użytkowników. Istnieje silna potrzeba kontaktu w świecie realnym Jarosław Marciuk

Prezentujemy kilka przykładów wykorzystania InstaMeetu jako narzędzia marketingowego.

Kraków Airport

Spotkanie InstaMeet na krakowskim lotnisku zostało zorganizowane jesienią 2015, z okazji otwarcia nowego terminalu pasażerskiego. W wydarzeniu wzięło udział około 80 osób, a chętnych aby zobaczyć lotnisko od wewnątrz było zdecydowanie więcej bowiem wejściówki wyprzedały się jak ciepłe bułeczki w zaledwie 15 minut. Przedsięwzięciu przyświecało kilka, zazwyczaj trudnych i czasochłonnych celów, które zawsze stanowią nie lada wyzwanie dla PR-owca. Kampania miała zachęcić do korzystania z oferty lotniska, edukować pasażerów na temat procedur lotniskowych oraz zwiększyć rozpoznawalność marki Kraków Airport. Jej dodatkowym celem było pozyskanie ambasadorów marki oraz zwiększenie liczby obserwujących na Instagramie – tłumaczy główny organizator i Rzecznik Prasowy Lotniska Urszula PodrazaNaprawdę dużo zadań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


na spełnienia jak na jedno przedsięwzięcie, trwające zaledwie kilka godzin.
Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 87% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]