
reklama
Odpowiedzi na te i inne pytania uzyskaliśmy dzięki badaniu, które zostało przeprowadzone przez Spicy Mobile oraz Mobile Audience. Jego głównym celem było znalezienie odpowiedzi na podstawowe pytanie – “Jak wykorzystać Snapchata do promocji swojej marki?” Badanie miało charakter pasywny co oznacza, że pomiar aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych był dokonywany automatycznie.

fot. materiały prasowe Spicy Mobile
Użytkownikami Snapchata są osoby w wieku 15-24. Ten przedział wiekowy stanowi aż 60 % wszystkich osób korzystających z aplikacji. Co ciekawe aplikacja do gustu bardziej przypadła mężczyznom. Stanowią ani 55% wszystkich odbiorców. Zatem Snapchat, jako narzędzie do przeprowadzenia kampanii reklamowej, sprawdzi się dla kampanii, której grupą docelową są przede wszystkim osoby w młodym wieku.

fot. materiały prasowe Spicy Mobile
Biorąc pod lupę większość aplikacji można określić dość konkretny przedział czasowy, w którym “opłaca” się publikować reklamy. Z aplikacją Snapchat jest inaczej. Jej użytkownicy są aktywni przez cały dzień
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebook. Ich aktywność na Snapchacie rozpoczyna się wraz z przebudzeniem, a kończy kiedy położą się spać.

fot. materiały prasowe Spicy Mobile
Co ciekawe użytkownicy Snapchata, którzy posiadają również inne aplikacje, używają go najczęściej. Jak się okazuje na Snapchacie, reklamy emitowane przez te bardziej znane, jak i mniej rozpoznawalne marki, mają wyrównane szanse. Ze względu na to, że nie da się przewinąć ani usunąć reklam, odbiorca na pewno zobaczy daną treść, co jest korzystne szczególnie dla mniej znanych marek. To kolejna dobra wiadomość, dla chętnych spróbowania jak działa i jakie efekty przynosi kampania reklamowa przeprowadzona na Snapchacie.
Reklama