X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak wygląda komunikacja firm i marek w social media?

Jak wygląda komunikacja firm i marek w social media?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Dwa dni wykładów, ponad 30 prelegentów, 400 uczestników, dwie debaty, konkursy, festiwal case study, warsztaty, pokaz talentów osób z branży social media, z którego dochód przeznaczony będzie na cele charytatywne, minitargi z udziałem firm branży social media i startupowej oraz przedstawicieli znanych firm, a także networking. Tak zapowiada się tegoroczna, czwarta już edycja konferencji Social Media Convent, która odbędzie się 21-22 kwietnia 2016 w Gdańsku. Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli m.in.: Philippe González – twórca społeczności Instagramers.com skupionej wokół aplikacji Instagram, Mark Little i Tom Fox – przedstawiciele amerykańskiego Twittera czy Yan Luong związany z Międzynarodowym Komitetem Czerwonego Krzyża (ICRC).

O wpływie monitoringu mediów na generowanie sprzedaży; o sporcie i możliwościach działań marek przy okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro; o polskich „Boomersach”; wyborach czy wreszcie o tym, w jaki sposób tworzyć dobre wideo w social mediach – to tylko niektóre z tematów, o których dowiedzą się uczestnicy czwartego Social Media Convent. Odbywające się w Gdańsku wydarzenie rokrocznie gromadzi przedstawicieli największych sieci społecznościowych oraz firmy wykorzystujące social media w komunikacji z klientem.

Tegoroczna edycja to ponownie maraton prelekcji przeplatanych nielicznymi minutowymi wystąpieniami reklamowymi, tzw. pitchami. Nie zabraknie też możliwości skorzystania z Tweet Shopu, czyli sklepu, w którym za gadżety Twittera płaci się wysłaniem tweeta. Po raz czwarty odbędzie się również Case Study Festival, czyli konkurs wyłaniający najlepsze kampanie wykorzystujące potencjał social media, który w tym roku wzbogaci się o nowe, niezwykłe statuetki zaprojektowane przez artystkę Emilię Kohut i ufundowane przez Miasto Gdańsk. Nowością są również prowadzone przez ekspertów, w tym Philippe Gonzáleza, warsztaty (zapisy już wkrótce) oraz strefa wystawiennicza – Social Media EXPO (zapisy trwają). Pojawią się także debaty z udziałem specjalistów – pierwsza na temat tego, co wolno w social media; druga podejmująca temat trendów. Konferencja potrwa dwa dni, chociaż organizatorzy zastrzegają, że atrakcje związane z wydarzeniem wcale nie skończą się wraz z ostatnim warsztatem.

Pierwsze karty zostały odkryte, ale szykujemy jeszcze wiele niespodzianek, którymi co roku staramy się umilić czas uczestnikom wydarzenia w Gdańsku – zapowiada Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia. – W czasie trzech poprzednich edycji na scenie Social Media Convent gościliśmy zarówno dobrze znane ikony social media; wielkie osobistości (Prezydent RP, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce); jak i twarze mediów tradycyjnych, które poza szklanym ekranem równie aktywnie występują w mediach społecznościowych. Jarosław Kuźniar z TVN-u, Jerzy Owsiak z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Michał Sadowski z Brand24 to jedni z wielu gości, którzy sprawili, że poprzednie konferencje były niezapomniane. W tym roku ponownie dostarczymy uczestnikom Social Media Convent wielu wrażeń!

A tych nie zabraknie nie tylko w Europejskim Centrum Solidarności, gdzie odbywa się wydarzenie, ale i podczas after party w cenionym na kulturalnej mapie Trójmiasta klubie Stary Maneż na terenie osiedla Garnizon, którego goście będą mieli okazję do wspólnych rozmów oraz… udziału w Social Media Talent Show! Wieczorne spotkanie połączone m.in. z koncertem Band24 i innymi występami chętnych, którzy chcą wesprzeć wydarzenie, aby zbierać pieniądze na rzecz dzieci chorych na autyzm.

Oprócz fundacji, marketerów, specjalistów od mediów społecznościowych czy topowych polskich oraz światowych marek, na Social Media Convent pojawią się również startupy, z myślą o których przygotowano m.in. strefę wystawienniczą czy pitching. Partnerem wydarzenia już po raz czwarty jest jedna z gdańskich instytucji otoczenia okołobiznesowego – Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Social Media Convent ponownie będzie okazją do poznania i zaczerpnięcia wiedzy od światowych i polskich kreatorów trendów w mediach społecznościowych – mówi Małgorzata Jasnoch, CEO Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Jesteśmy partnerem wydarzenia od pierwszej edycji. Inicjatywa jest nam tym bliższa, że w STARTERZE kładziemy nacisk na kształcenie przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania nowoczesnych mediów w biznesie. A takich informacji na pewno nie zabraknie na tegorocznym Social Media Convent.

Social Media Convent, któremu patronuje SocialPress, odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: www.socialmediaconvent.pl.

 

 

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail