reklama
Konferencja MailMyDay, której patronem medialnym był portal SocialPress, obfitowała w atakcyjne i przede wszystkim, praktyczne wskazówki. Jak tworzyć skuteczny newsletter i poprawić jego efektywność dzięki content marketingowi? O tym w poniższym artykule.
Treści w mailingu i sposób ich przedstawienia może zaważyć o tym, czy:
a) odbiorca otworzy mail
b) odbiorca przeczyta treści w mailingu
c) odbiorca postanowi kupić to, co mu oferujesz
d) odbiorca otworzy kolejny Twój mail
Video w mailingu
Video w email marketingu jest kwestią sporną. Bo za ciężkie, bo za długie, bo mogą być problemy z dostarczeniem. Okazuje się, że nie w tym krzty prawdy, o czym przekonał wszystkich Artur Kurasiński podczas tegorocznej konferencji MailMyDay. W jego przypadku, dodanie krótkiego filmiku video poskutkowało… 40% wzrostem ilości kliknięć. Wystarczyło wziąć smartfon do ręki i powiedzieć to, co zazwyczaj pisze się w mailingu, a w efekcie tanim kosztem uzyskać naprawdę dobry efekt. Filmy nadal są elementem dodającym świeżości, nie tylko w email marketingu, ale w ogóle w działaniach content marketingowych. W tym roku to Facebook i YouTube walczyć będą o pierwsze miejsce na podium wśród najpopularniejszych mediów dostarczających video, a fakt, że coraz większa liczba marek decyduje się na kampanie video na Snapchacie oraz Instagramie, tylko potwierdza te słowa.

fot. Joanna Dederko
Reklama