X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak podnieść efektywność email marketingu dzięki contentowi?

Email marketing ma się bardzo dobrze. Wcale nie umiera, nigdzie się nie wybiera i potrafi naprawdę efektownie konwertować. O ile właściwie się go potraktuje i odpowiednio przygotuje.

Jak podnieść efektywność email marketingu dzięki contentowi?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






Konferencja MailMyDay, której patronem medialnym był portal SocialPress, obfitowała w atakcyjne i przede wszystkim, praktyczne wskazówki. Jak tworzyć skuteczny newsletter i poprawić jego efektywność dzięki content marketingowi? O tym w poniższym artykule.

Treści w mailingu i sposób ich przedstawienia może zaważyć o tym, czy:

a) odbiorca otworzy mail

b) odbiorca przeczyta treści w mailingu

c) odbiorca postanowi kupić to, co mu oferujesz

d) odbiorca otworzy kolejny Twój mail 

Video w mailingu

Video w email marketingu jest kwestią sporną. Bo za ciężkie, bo za długie, bo mogą być problemy z dostarczeniem. Okazuje się, że nie w tym krzty prawdy, o czym przekonał wszystkich Artur Kurasiński podczas tegorocznej konferencji MailMyDay. W jego przypadku, dodanie krótkiego filmiku video poskutkowało… 40% wzrostem ilości kliknięć. Wystarczyło wziąć smartfon do ręki i powiedzieć to, co zazwyczaj pisze się w mailingu, a w efekcie tanim kosztem uzyskać naprawdę dobry efekt. Filmy nadal są elementem dodającym świeżości, nie tylko w email marketingu, ale w ogóle w działaniach content marketingowych. W tym roku to Facebook i YouTube walczyć będą o pierwsze miejsce na podium wśród najpopularniejszych mediów dostarczających video, a fakt, że coraz większa liczba marek decyduje się na kampanie video na Snapchacie oraz Instagramie, tylko potwierdza te słowa.

kurasinski

fot. Joanna Dederko






Reklama


Joanna Dederko

Joanna Dederko

Redaktor

Zobacz wszystkie artykuły autora

Reklama


[FM_form id="1"]