X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Ogromny sukces kampanii Lidla na Instagramie #RybySąSuper

Ogromny sukces kampanii Lidla na Instagramie #RybySąSuper@lidlpolska

Jak podał portal Interaktywnie kampania Lidl Polska osiągnęła najlepszy w regionie EMEA wynik działań reklamowych na Instagramie w kategorii Retail. Celem przedświątecznej kampanii było wsparcie promocji książki kucharskiej Lidla zatytułowanej „Ryby są super”. Działania były prowadzone od 1 do 19 grudnia.

Zmiana na wskaźniku Brand/Product Awareness +17 punktów procentowych to dotąd najlepszy wynik w historii tej platformy w EMEA. Należy zaznaczyć, że średnia globalna wynosi +7 p.p. Dodatkowo kampania osiągnęła wzrost wskaźnika Ad Recall na poziomie +41 punktów procentowych. I tu wynik jest znacznie wyższy od średniej globalne bowiem wynosi ona +23 p.p.

@lidlpolska

@lidlpolska

Portal Interaktywnie twierdzi, że osiągnięcie tak wysokich wyników było możliwe dzięki dopasowaniu contentu do kanału, w którym kluczowe są wysokiej jakości kreacje. Agencja VML Poland we współpracy z zespołem social media Lidl Polska stworzyła serię postów prezentujących książkę, które zostały oparte na zdjęciach i wideo 3D.

@lidlpolska

@lidlpolska

W ramach działań został przeprowadzony również konkurs, w którym nagrodą była książka „Ryby są super” podpisana przez Karola Okrasę. Aby ją zdobyć wystarczyło odpowiedzieć w komentarzu na pytanie dlaczego #RybySąSuper ?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail