X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

„W prowadzeniu bloga zdaję się na swoją intuicję” – wywiad z blogerką Shiny Syl

Połączenie klasyki i najnowszych trendów w modzie to jej przepis na udaną stylizację. Ponad media społecznościowe, stawia swojego bloga ponieważ wierzy, że warto skupić się na własnym kanele, w czasach kiedy social media tak szybko się zmieniają. Poznajcie autorkę bloga Shiny Syl.

„W prowadzeniu bloga zdaję się na swoją intuicję” – wywiad z blogerką Shiny Syl

Blogi o modzie zmieniły świat mody. Kto by pomyślał, że dziewczyna albo chłopak z sąsiedztwa może zasiąść w pierwszym rzędzie na pokazie jednego z największych projektantów? Wcześniej było to niemożliwe, a teraz? A teraz ich styl jest inspiracją dla wielu designerów. Okej. Nie wszyscy lubią blogerki i blogerów modowych, ale bez wątpienia są oni influencerami i mają wielką moc w postaci kilkudziesięciu (albo i więcej) tysięcy fanów. Ponadto blogerzy są często specjalistami od komunikacji w mediach społecznościowych, dlatego ruszamy z nowym cyklem, w którym będziemy między innymi wypytać o ich tajniki komunikacyjne, ulubione media społecznościowe albo o granicę prywatności, a zaczynamy z przytupem ponieważ w debiutanckim wydaniu przeprowadziliśmy wywiad z autorką bloga Shiny Syl.

Sylwia Zaręba-Gierz autorka bloga Shiny Syl

Nazwa bloga to połączenie trzech pierwszych liter mojego imienia – Syl i wyrazu Shiny, wyrażającego miłość do biżuterii i wszelkich błyskotek.

http://shinysyl.com/

http://shinysyl.com/

Opisz proszę swój styl 

Po latach eksperymentów mniej lub bardziej udanych (częściej pewnie niestety mniej) wydaje mi się, że wreszcie udało mi się go odnaleźć. Określiłabym go jako modną elegancję, czyli połączenie najnowszych trendów i klasycznych prostych ubrań. Przykładowo do białej koszuli i skórzanej kurtki zakładam modne obecnie jeansy, ponad kostkę z poszarpaną nogawką albo do sukienki w graficzne wzory kurtkę typu bomber jacket. Do ubrań o prostym kroju bardzo łatwo dodać ekstrawaganckie i rzucające się w oczy modne dodatki. Trzeba po prostu zdecydować się na jeden mocny element.

Co będzie modne wiosną 2016 roku?

http://shinysyl.com/

http://shinysyl.com/

Wymienię 5 moich ulubionych trendów: kurtki typu bomber jacket, baleriny na obcasie, spodnie przed kostkę, paski z okrągłą klamrą i apaszki. Aż się rozmarzyłam!

Trendy w mediach społecznościowych i blogosferze śledzisz z równie dużą uwagą?

W prowadzeniu bloga zdaję się intuicję i chodzę własnymi drogami. Poruszam po prostu tematy, które mnie interesują i wydaje mi się, że mogą również zaciekawić moje czytelniczki. Cały czas staram się zaskakiwać odwiedzające mnie osoby na przykład nowymi miejscami, w których robię sesje zdjęciowe. Przykładam bardzo dużą wagę do zdjęć.

Swój pierwszy post zamieściłaś w 2011 roku, jak na przestrzeni tych 5 lat zmieniło się prowadzenie Twojego bloga?

Ojjj bardzo. Zmieniło się właściwie wszystko. Z małego kompaktowego aparaciku przerzuciłam się na profesjonalną lustrzankę. Z darmowego blogspota przeszłam na własną domenę. Blog był założony z pasji, której poświęcałam wolny czas, teraz jest moim głównym zajęciem.

Gdzie uważasz, że jest granica prywatności, której nie należy przekraczać?

Nie opisuję i nie pokazuję czegoś co mogłoby komuś sprawić przykrość ani nie zamieszczam informacji, które ktoś mógłby wykorzystać przeciwko mnie. Sama wybieram treści i zdjęcia, które wrzucam, więc na bieżąco decyduję jakimi informacjami chcę się podzielić. Nie wstydzę się swoich opinii czy zdania na dany temat, więc nie mam żadnych oporów żeby się nim podzielić na forum.

Jaka, Twoim zdaniem, jest przyszłość blogów w obliczu mediów społecznościowych? 

http://shinysyl.com/

http://shinysyl.com/

Kanały cały czas się zmieniają. Ich popularność rośnie, maleje, niektóre zanikają. Wydaje mi się, że należy skupiać się najbardziej na własnym kanale – jakim jest blog i starać się aby jak najwięcej czytelników wchodziło na stronę bezpośrednio- zapisując link na pasku zadań, czy śledząc bloga za pomocą strony bloglovin.

Twój ulubiony kanał komunikacji z fanami to…

https://www.instagram.com/shinysyl/

https://www.instagram.com/shinysyl/

Oczywiście na pierwszym miejscu blog ponieważ jest to najbardziej rozbudowana forma. Najwięcej mogę przekazać za pomocą zdjęć, tekstu oraz odpowiedzi w komentarzach. Na drugim miejscu jest Instagram – szybko i sprawnie można przekazać co się dzieje (relacja z podróży, promocja w sklepie, wszelkiego rodzaju spontaniczne znaleziska). Następnie na trzecim miejscu umieściłabym Facebook’a. Jest on o tyle fajny, że daje możliwość zamieszczenia zarówno samego tekstu, jak i filmiku czy też zdjęć. Co ważne jest podczas informowania o nowym poście gdyż można od razu wstawić aktywny link kierujący do bloga, a na Instagramie albo Snapchacie nie jest to takie łatwe.

Z własnego doświadczenia, które wpisy na Facebooku lub Instagramie są najbardziej atrakcyjne i angażujące dla Twoich czytelników?

Na pewno porady i komentarze do bieżących wydarzeń. Afer w modowym świecie jest naprawdę sporo… Ich komentowanie na bieżąco na pewno angażuje czytelników. Widzę że obserwatorki lubią również zdjęcia z podróży. Kiedy jestem w ciekawym miejscu zawsze się z nimi tym dzielę.

 

 

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Dziennikarka

Zobacz wszystkie artykuły autora

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail