X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Za nami UX Poland – jak było?

Tegoroczna konferencja UX Poland obfitowała w mnóstwo cennych informacji, wskazówek i praktycznych porad.

Za nami UX Poland – jak było?

UX Poland to jedno z największych wydarzeń tematycznych w naszym kraju, obfitujące w doskonałą ideę i atmosferę. Wybór lokalizacji w Centrum Nauki Kopernik, utwierdził zgromadzonych w przekonaniu, że ta konferencja z roku na rok podwyższa poprzeczkę.

Za jedną z największych gwiazd bez wątpienia ogłoszono Jeffa Gothelfa, z którym można było wziąć w warsztatach. Warsztaty „“Lean UX in the enterprise” z nim w roli prowadzącego okazały się niezwykle inspirujące, podobnie z resztą w przypadku prelekcji Kendry Schimmel, która zaprezentowała temat: “Outsourced: The new future of your life?”. Kendra opowiadała m.in. o tym jak w praktyce powinno wyglądać oddelegowanie swoich obowiązków na obcych ludzi za pośrednictwem aplikacji mobilnych.

kendra

fot. materiały prasowe

Z kolei Wyatt Starosta, jeden z kolejnych prelegentów, zaprezentował temat “Exposing the hidden choreography of restaurant hospitality”. Mylnie, nie chodziło wyłącznie o restauratorów, a raczej wnioski, które można przenieść do każdej branży. Ta prelekcja okazała się być tą, którą każdy powinien obejrzeć i wysłuchać. Prosta, zrozumiała i przede wszystkim przydatna prezentacja, to zdecydowanie ta, którą przygotował Starosta.

wyatt

fot. materiały prasowe

Drugiego dnia, zdecydowaną gwiazdą i jednocześnie autorem jednej z najlepszych prelekcji był Jason Ulaszek, który opowiadał o historii swojego teamu, pracującego nad Muzeum Ludobójstwa w Rwandzie. Okazało się zatem, że mówił o problemach w świecie, ale w kontekście UX. Nie sposób było się nie wzruszyć, ale również i zainspirować. Drugiego dnia swój głos zabrał również Martin Oberhäuser, który swoimi grafikami zdziałać bardzo dużo w samochodach Tesla. To dzięki niemu, słuchacze mogli dowiedzieć się, w jaki sposób Tesla przyciągnęła uwagę internetu za pomocą grafiki wkomponowanej w panel samochodu. Na scenie UX Poland pojawił się Avi Itzkovitch, poszukujący trendów w sposobach komunikacji. W czym Itzkovitch widzi potencjał? Przede wszystkim w interfejsach głosowych.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Wiele pozytywnych emocji wzbudziło też wystąpienie Andrzeja Woynarowskiego i Olgi Zawady, skupiające się wokół WOŚP oraz współpracy ze szpitalem w Olsztynie. I choć prelekcja była raczej opowieścią, to niezwykle inspirującą. Pan Andrzej opowiadał o ulepszeniach logistycznych w działaniach szpitala, a także o tym, że jego zespół działa w zupełności non-profit i nie pobiera za to żadnych pieniędzy.

Pozywtyną stroną UX Poland jest przede wszystkim podział konferencji na dwa moduły – praktyczny i teoretyczny, dzięki któremu swoje miejsce mogą tam znaleźć zarówno ci, którym zależy na strategii, jak i ci, chcący już czegoś praktycznego się nauczyć.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Patronat nad wydarzeniem objęła redakcja SocialPress.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail