X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zmiany w Messengerze na Facebooku: spersonalizowane nazwy, linki i kody

Zmiany w Messengerze na Facebooku: spersonalizowane nazwy, linki i kodyfot. materiały prasowe / Facebook

reklama


Messenger już dawno przestać być typowym komunikatorem, a stał się narzędziem pozwalającym na wszelaką komunikację. Swoje podstawowe funkcje rozszerzył o dodatkowe narzędzia. W Stanach Zjednoczonych istnieje możliwość bezpośredniego zamówienia Ubera albo przelania pieniędzy znajomym. Messenger stał się również narzędziem niezbędnym z punktu widzenia firm i ich komunikacji z klientami. Każdego miesiąca aż 900 milionów ludzi korzysta z aplikacji Messenger. Facebook wprowadził kolejne udogodnienia aby poprawić jakość komunikowania się konsumenta z marką, a jest o co walczyć ponieważ aż miliard wiadomość miesięcznie należy właśnie do kanału konsument – business.

Czytaj więcej: 7 nietypowych funkcji Messengera, o których nie miałeś pojęcia 

Wysłanie zapytania na Facebooku, które dotyczy produktu, statusu wysyłki albo stanu magazynowego jest dla klienta szybkim i wygodnym sposobem komunikacji. Nie tylko konsument może na tym zyskać, marka również – zdobędzie bezpośredni kontakt z osobami, które są zainteresowane ich firmą.

Personalizacja

www.facebook.com/business/

www.facebook.com/business/

Nowość, która pozwoli na personalizację nazwy oraz linku, który następnie można udostępniać w sieci, a kliknięcie w adres sprawi, że użytkownik zostanie przekierowany do okna konwersacji. Unikatowa nazwa sprawi, że łatwiej i szybciej znajdziemy w Messengerze właściwą osobę czy markę, z którą chcemy się skontaktować. Ze strony Facebook for business możemy przeczytać, że niedługo pod nazwą użytkownika pojawi się nazwa użytkownika zapoczątkowana symbolem „@”.

Kody Messengera

fot. materiały prasowe / Facebook

fot. materiały prasowe / Facebook

Jest to łatwy i szybki sposób aby odnaleźć ludzi oraz marki na Facebooku. Kody działają podobnie jak spersonalizowane linki. Zatem jak działają? Wystarczy, że użytkownik za pomocą aparatu w telefonie, zeskanuje kod, a konwersacja z marka w Messengerze otworzy się automatycznie.  Marki będą również mogły zamieszczać swoje kody w reklamach.

fot. materiały prasowe / Facebook

fot. materiały prasowe / Facebook

Dwie nowości poprawią komfort komunikacyjny oraz go przyspieszą. Bo nowe narzędzia pozwolą jeszcze szybciej odnajdywać znajomych i co więcej ułatwią komunikację z ulubionymi markami na Facebooku i Messengerze, a jest to szczególnie ważne z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw obecnych na polskim rynku ponieważ ludzie korzystający z Facebooka w Polsce wysyłają 1,5x więcej wiadomości skierowanych do Stron niż wynosi globalna średnia.   

Nowe narzędzia będą systematycznie wprowadzane od przyszłego tygodnia.

 

 

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail