X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Zmiany w Messengerze na Facebooku: spersonalizowane nazwy, linki i kody

Zmiany w Messengerze na Facebooku: spersonalizowane nazwy, linki i kodyfot. materiały prasowe / Facebook

Messenger już dawno przestać być typowym komunikatorem, a stał się narzędziem pozwalającym na wszelaką komunikację. Swoje podstawowe funkcje rozszerzył o dodatkowe narzędzia. W Stanach Zjednoczonych istnieje możliwość bezpośredniego zamówienia Ubera albo przelania pieniędzy znajomym. Messenger stał się również narzędziem niezbędnym z punktu widzenia firm i ich komunikacji z klientami. Każdego miesiąca aż 900 milionów ludzi korzysta z aplikacji Messenger. Facebook wprowadził kolejne udogodnienia aby poprawić jakość komunikowania się konsumenta z marką, a jest o co walczyć ponieważ aż miliard wiadomość miesięcznie należy właśnie do kanału konsument – business.

Czytaj więcej: 7 nietypowych funkcji Messengera, o których nie miałeś pojęcia 

Wysłanie zapytania na Facebooku, które dotyczy produktu, statusu wysyłki albo stanu magazynowego jest dla klienta szybkim i wygodnym sposobem komunikacji. Nie tylko konsument może na tym zyskać, marka również – zdobędzie bezpośredni kontakt z osobami, które są zainteresowane ich firmą.

Personalizacja

www.facebook.com/business/

www.facebook.com/business/

Nowość, która pozwoli na personalizację nazwy oraz linku, który następnie można udostępniać w sieci, a kliknięcie w adres sprawi, że użytkownik zostanie przekierowany do okna konwersacji. Unikatowa nazwa sprawi, że łatwiej i szybciej znajdziemy w Messengerze właściwą osobę czy markę, z którą chcemy się skontaktować. Ze strony Facebook for business możemy przeczytać, że niedługo pod nazwą użytkownika pojawi się nazwa użytkownika zapoczątkowana symbolem „@”.

Kody Messengera

fot. materiały prasowe / Facebook

fot. materiały prasowe / Facebook

Jest to łatwy i szybki sposób aby odnaleźć ludzi oraz marki na Facebooku. Kody działają podobnie jak spersonalizowane linki. Zatem jak działają? Wystarczy, że użytkownik za pomocą aparatu w telefonie, zeskanuje kod, a konwersacja z marka w Messengerze otworzy się automatycznie.  Marki będą również mogły zamieszczać swoje kody w reklamach.

fot. materiały prasowe / Facebook

fot. materiały prasowe / Facebook

Dwie nowości poprawią komfort komunikacyjny oraz go przyspieszą. Bo nowe narzędzia pozwolą jeszcze szybciej odnajdywać znajomych i co więcej ułatwią komunikację z ulubionymi markami na Facebooku i Messengerze, a jest to szczególnie ważne z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw obecnych na polskim rynku ponieważ ludzie korzystający z Facebooka w Polsce wysyłają 1,5x więcej wiadomości skierowanych do Stron niż wynosi globalna średnia.   

Nowe narzędzia będą systematycznie wprowadzane od przyszłego tygodnia.

 

 

 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail