X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram zmienia się dla biznesowych użytkowników. Nowa funkcja w fazie testów

Fakt, że Facebook ma się doskonale, potwierdził jego zysk w postaci 1.5 miliarda dolarów w pierwszym kwartale bieżącego roku. Zatem to, że Mark Zuckerberg wprowadza na Instagramie rozwiązania, która sprawdziły się na Facebooku nikogo nie powinno dziwić - Instagram Business Profiles wzorowane na Facebook Brand Pages właśnie weszły w fazę testów.

Instagram zmienia się dla biznesowych użytkowników. Nowa funkcja w fazie testówfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Instagram zmienia się dla biznesu i inspiruje się fanpage’ami na Facebooku. Z początkiem roku, firma córka największego portalu społecznościowego na świecie zapowiedziała, że pracuje nad profilami dedykowanymi dla biznesu, które wzorowane są na Facebook Brand Pages. Po kilku miesiącach pracy nad nowym typem profili, jak możemy dowiedzieć się z portalu Mashable, Instagram potwierdził, że zostały one udostępnione małej grupie użytkowników i aktualnie weszły w fazę testów. Na pierwszy rzut oka nie różnią się one znacznie od osobistych profili fanów aplikacji, ale zostały wyposażone w kilka bardzo praktycznych funkcji.

Skontaktuj się ze mną

http://blog.later.com/

http://blog.later.com/

Pierwszą i podstawową rzeczą, która będzie odróżniać Instagram Business Profiles od osobistych profili jest przycisk, który prawdopodobnie pojawi się obok dobrze znanego buttona “Obserwuj”. Po jego przyciśnięciu na ekranie osoby zainteresowanej kontaktem pojawi się nowe menu, które podsunie jej kolejne dwie możliwości.

Znajdź mnie

http://blog.later.com/

http://blog.later.com/

Pierwsza z nich oferuje udostępnienie lokalizacji. Po jej wybraniu użytkownik zostanie przeniesiony do nowego okna, w przypadku oprogramowania iOS, do programu “Mapy”, który wskaże gdzie znajduje się na przykład sklep danej marki albo siedziba firmy oraz pokaże ile czasu zajmie do niej dojazd. Ta opcja będzie szczególnie przydatna dla lokalnych sklepów albo restauracji.

Napisz do mnie e-maila

Druga opcja umożliwia kontakt mailowy. Jak podał portal Tech Crunch jest to zastanawiające, że Instagram wybrał kontakt przez tradycyjną wiadomość e-mail, a nie oparł komunikacji na własnym systemie przesyłania wiadomości. Z drugiej jednak strony, dzisiaj wciąż większość kontaktów biznesowych odbywa się drogą mailową. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że z czasem i to ulegnie zmianie.

Kategorie

http://blog.later.com/

http://blog.later.com/

Biznesowe strony na Facebooku są jasno podzielone na poszczególne kategorie – Odzież, Bloger, Sportowiec, Produkt/Usługa i inne. Mark Zuckerberg i w Instagram Business Profiles chce zaprowadzić podobny ład i porządek. Dlatego też profile marek mają zostać przypisane do konkretnych kategorii.

Biznesowe konta na Instagramie są na na razie w fazie testów. Instagram nie zapowiedział daty ich oficjalnej premiery. Dlatego pytanie kiedy Instagram Business Profiles znaczą być dostępne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników, pozostaje bez odpowiedzi. Będziemy monitorować sytuację.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail