
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Wszystkim niedowiarkom, którzy śmieją się z sukcesu Snapchata oraz wątpią w sens inwestowania w reklamy w aplikacji, która głównie przeznaczona jest dla młodych osób ta informacje będzie zaskoczeniem. Sieć restauracji Taco Bell zainwestowała w specjalny filtr na Snapchacie, który w przeciągu zaledwie jednej doby został wyświetlony, uwaga – ćwierć miliarda razy!
Taco Bell wierzy w Snapchata
Jak możemy przeczytać na portalu Spider’s Web amerykańska sieć restauracji jest jedną z najbardziej aktywnych marek na Snapchacie. Od trzech lat wysyła snapy ze swoich restauracji, które cieszą się dużą popularnością, ale teraz poszła o krok dalej i przyniosło jej to ogromny sukces, o którym mówią wszyscy nawet zza oceanem.
Zamiana w pyszne taco

http://www.adweek.com/
Filtr, który zmieniał twarz użytkownika w ogromne taco był dostępny zaledwie jeden dzień. W przeciągu 24 godzin został obejrzany 224 mln razy, co jest rekordem dla Snapchata. Zdetronizowanym pionierem była reklama napoju Gatorade, która została ustawiona podczas Super Bowl, a jej wynik wynosił “marne” 165 mln wyświetleń.
Użytkownicy oszaleli
Jak możemy przeczytać na portalu AdWeek przeciętny użytkownik Snapchata oglądał filtr Taco Bell przez 24 sekundy zanim go rozesłał do swoich znajomych. Jak podał portal AdWeek Snapchat obliczył, że dało to równowartość reklamy odtwarzanej przez 12,5 roku! Fakt, że reklama została wyświetlona ćwierć miliarda razy robi wrażenie, szczególnie jeśli dodamy, że nie została ona udostępniona we wszystkich krajach i była dostępne jedynie przez 24 godziny.
Reklama