X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook testuje nowy wygląd stron

Jedną z najważniejszych informacji dla administratorów stron jest wiadomość o zasięgu postów z danego tygodnia. Dotychczas zarządzający musiał szukać tę informację z boku strony w małej, niepozornej kolumnie. Prawdopodobnie już niedługo ulegnie to zmianie.

Facebook testuje nowy wygląd stronfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Facebook testuje nowy layout biznesowych stron na Facebooku. Zmiany zobaczą zarówno zwykli użytkownicy największego na świecie portalu społecznościowego, jak administratorzy ich stron.

Widok strony dla zwykłego użytkownika

FireShot Capture 32 - Facebook - https___www.facebook.com_facebook__fref=ts

Facebook testuje nowy, bardziej przejrzysty wygląd stron biznesowych. Mark Zuckerberg widocznie chce zrezygnować z typowego, kwadratowego okna, w którym znajduje się zdjęcia profilowe, a zastąpić go białym paskiem i niedużym zdjęciem, które również znajdzie się po lewej stronie ekranu. Informacje, o tym ile osób lubi stronę i kto z Twoich znajomych należy do grona jej fanów z miejsca po lewej stronie, zostały przeniesione na prawą.

Nowy widok strony dla administratora

FireShot Capture 27 - Social Press - https___www.facebook.com_SocialMediaPress_

 

Obecnie informacje z bieżącego tygodnia o zasięgu postów, aktywności z nimi związanymi oraz innych dodatkowych kwestii pojawiają się w kolumnie po prawej stronie. Facebook aktualnie testuje rozwiązanie, które sprawi, że po wejściu na fanpage w widoku dostępnym dla administratora strony, wcześniej wymienione informacje będą wyświetlane na górze, na samym środku strony. Pasek, który zachęcał administratora strony do wypromowania swojej witryny również ma nową lokalizację.

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Dziennikarka

Zobacz wszystkie artykuły autora

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail