X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook ułatwi publikację treści na platformach mobilnych

Ponad 1,5 miliarda ludzi korzysta z Facebooka na urządzeniach mobilnych, a w tym 1 miliard uzyskuje dostęp do serwisu w taki sposób każdego dnia. Dlatego Facebook usprawnia publikowanie treści za pomocą urządzeń mobilnych.

Facebook ułatwi publikację treści na platformach mobilnychfot. bank zdjęć shutterstock.com

Podczas konferencji, która odbyła się w ramach trwającego festiwalu Cannes Lions, Facebook ogłosił wprowadzenie czterech nowych rozwiązań usprawniających publikowanie treści na platformach mobilnych. Zespół Facebooka tym razem zadbał przede wszystkim o kreatywność i wnikliwą analizę, ale i zaktualizował format Canva oraz Slideshow.

Platforma Creative Hub

www.facebook.com/business/news

www.facebook.com/business/news

Platforma Creative Hub skupiona jest na wzroście efektywności pracy działów kreacji, a także ich współpracy z zleceniodawcami. Będzie to miejsce, gdzie osoby odpowiedzialne za kreację będą mogły poznać działanie dostępnych formatów i narzędzi, wyświetlać oraz udostępniać projekty, a także eksperymentować przy tworzeniu treści. Creative Hub jest aktualnie w fazie testów, platforma powinna być dostępna dla wszystkich w przeciągu następnych kilku miesięcy.

Wersja beta dla Audience Insights

Jako że tworzenie efektywnych kampanii opatrzone jest wyciąganiem wniosków z danych statystycznych, Facebook uruchomi wersję beta API dla statystyk grup odbiorców (Audience Insights). Ma ona na celu usprawnić dostarczanie reklamodawcom informacji niezbędnych w procesie budowania kampanii.

Aktualizacja formatu Canvas

Dokładnie rok temu, podczas konferencji Cannes Lions 2015, Chris Cox, Chief Product Officer w Facebooku, ogłosił wprowadzenie formatu kanw. W lutym bieżącego roku nowy format został uruchomiony na całym świecie i od tego momentu, w czasie 4 miesięcy, reklamy zostały wyświetlone łącznie przez równowartość ponad 100 lat! Kanwy ładują się średnio 10 razy szybciej niż zwykłe strony mobilne, a średni czas spędzony na wyświetleniu kanwy to 31 sekund. Uaktualniony format zostanie udostępniony pod koniec miesiąca.

Usprawnienie Slideshow

Facebook dodał również usprawnienia w reklamach w formie pokazu slajdów (Slideshow), umożliwiają one tworzenie materiałów wideo z galerii zdjęć. W nowszej wersji możliwe będzie dodawanie napisów oraz plików dźwiękowych. Ułatwieniu ulegnie również proces tworzenia pokazu slajdów, który będzie możliwy z poziomu urządzenia mobilnego. Nowości zostaną wprowadzone pod koniec miesiąca.

Więcej informacji znajdziecie na Facebook Business.

 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail