X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Sprawdź, o co pytają Brytyjczycy Google’a po zakończeniu referendum

Co to jest Brexit? Dlaczego powinniśmy zostać w Unii Europejskiej, a dlaczego powinniśmy ją opuścić? To jedne z najczęściej zadawanych przez Brytyjczyków pytań Google'owi po zakończeniu referendum.

Sprawdź, o co pytają Brytyjczycy Google’a po zakończeniu referendumfot. bank zdjęć shutterstock.com

W piątek staliśmy się świadkami przełomowego wydarzenia. Ogłoszone zostały oficjalne wyniki referendum, w którym większość obywateli Wielkiej Brytanii wypowiedziała się za tym, aby ich kraj opuścił Unię Europejską. Ta informacja zawładnęła wszystkimi mediami, a Twitter aż huczał od komentarzy na temat Brexitu.

Czytaj więcej: #Brexit na Twitterze – komentarze polskich dziennikarzy i polityków

W mediach dyskutowano na temat skutków tej decyzji. Próbowano odpowiedzieć na pytania co Brexit oznacza dla przyszłości Unii Europejskiej, dla europejskiej gospodarki i samej Wielkiej Brytanii. Tym razem jednak nie tylko dziennikarze zadawali pytania i drążyli temat, ale i sami Brytyjczycy.

The Washington Post podał informację według, której Google zanotował wyraźny wzrost wpisywanych zapytań dotyczących nie tylko głosowania, ale i podstawowych zagadnień. Po zamknięciu lokali wyborczych Google Trends zanotował wzrost częstotliwości zapytania „co się stanie, jeśli wyjdziemy z Unii Europejskiej”, aż o 250%!

5 pytań o referendum

www.washingtonpost.com

www.washingtonpost.com

5 pytań o Unię Europejską

www.washingtonpost.com

www.washingtonpost.com

O co jeszcze pytają Brytyjczycy?

Google Trends śledzi to co wpisują Brytyjczycy w wyszukiwarkę, a wynikami dzieli się na swoim profilu na Twitterze. Dzięki temu mogliśmy się dowiedzieć, że po zakończeniu referendum częstotliwość wpisywania frazy „przeprowadzka na Gibraltar” wzrosła aż o 680%. Wzrosło również zainteresowanie irlandzkim paszportem, a częstotliwość wpisywanego pytania o to czy „jesteśmy obecnie w Unii Europejskiej, czy nie?” pobiła absolutny rekord. Wzrosła aż o 2,450%!

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail