X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Sprawdź, zanim zostanie usunięte” – kampania, która działa w słusznej sprawie i ośmiesza cenzurę w mediach społecznościowych

Hasło kampanii „Sprawdź, zanim zostanie usunięte”, nie tylko dotyczy nowotworu, ale również walczy z restrykcyjnym podejściem Marka Zuckerberga. Autorem tej świetnej kampanii, która w kreatywny sposób wykorzystuje media społecznościowe jest Pink Ribbon Germany.

„Sprawdź, zanim zostanie usunięte” – kampania, która działa w słusznej sprawie i ośmiesza cenzurę w mediach społecznościowychwww.elle.pl

reklama






Dobry pomysł, ciekawa konwencja i szczytny cel. Co wymyślić i jak dotrzeć do kobiet tak, aby przekaz nie zginął w gąszczu informacji? Na bardzo dobry dobry pomysł wpadła organizacja Pink Ribbon German (niemiecki odpowiedni Różowej Wstążki), która stworzyła kampanię „Check it before it’s removed”. Nie tylko zachęca ona kobiety do regularnego badania piersi, ale i wyśmiewa zasady panujące w mediach społecznościowych.

http://www.checkitbeforeitsremoved.com/en/

http://www.checkitbeforeitsremoved.com/en/






Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]