X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook uruchamia nowe usługi dla partnerów reklamowych

Facebook uruchomił nowe usługi dla partnerów reklamowych, które pozwolą na dotarcie do najważniejszych klientów. Jednocześnie sprawiają, że użytkownicy portalu będą widzieli reklamy w aplikacji lepiej dopasowane do ich potrzeb i zainteresowań.

Facebook uruchamia nowe usługi dla partnerów reklamowychfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Urządzenia mobilne

Blisko 90% czasu, jaki spędzamy używając urządzeń mobilnych, przeznaczamy na korzystanie z aplikacji. Co więcej, aż 58% zdalnych zakupów w USA jest wykonywanych za ich pośrednictwem. Jednocześnie tylko 6% użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej 30 dni po jej instalacji. Coraz istotniejsze jest zatem dotarcie do osób, które będą skłonne nie tylko zainstalować aplikację, ale również aktywnie z niej korzystać.

Optymalizacja pod kątem zdarzeń w aplikacji

Facebook chce pomóc przedsiębiorcom dotrzeć do tych ważnych dla nich odbiorców, dlatego portal uruchamia nową usługę – Optymalizacja pod kątem zdarzeń w aplikacji. Pozwoli ona firmom na maksymalizację długofalowej wartości aplikacji po jej instalacji przez użytkownika.

Jak to działa?

Na podstawie danych dotyczących zachowania określonych grup, Facebook jest w stanie dotrzeć do osób, które statystycznie będą bardziej skłonne nie tylko do instalacji aplikacji, ale także wykonania w jej ramach określonych czynności. Na przykład: dokonania za jej pośrednictwem zakupu, dodania produktu do koszyka lub osiągnięcia nowego poziomu w grze.

Dynamiczne reklamy

Facebook rozszerza również usługę dynamicznych reklam oraz Kanwy dla partnerów reklamowych chcących zwiększyć zainteresowanie ich aplikacjami oraz zaangażowanie swoich użytkowników. Możliwość optymalizacji reklam pod kątem zdarzeń w aplikacji jest już dostępna, zaś usługa dynamicznych reklam oraz Kanwa dla aplikacji mobilnych będzie dostępna w przeciągu kilku najbliższych tygodni.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Facebook for Business.

Reklama

[FM_form id="1"]