X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Raport: internet najmocniej wpływa na sprzedaż kosmetyków

Raport: internet najmocniej wpływa na sprzedaż kosmetykówfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Polki poszukują informacji w internecie na temat kosmetyków zanim podejmą ostateczną decyzję. Kobiety czerpią informacje między innymi z najbardziej popularnego serwisu – polki.pl. Natomiast vloberką, która inspiruje najwięcej kobiet jest Red Lipstic Monster. Zapoznaj się z wynikami obszernego raportu przeprowadzonego przez agencję Brave Girls.

Jak Polki kupują kosmetyki?

Należąca do grupy Novem agencja Brave Girls przygotowała raport dotyczący rynku kosmetycznego oraz nawyków urodowych Polek. Olga Karasińska i Justyna Bąba przeanalizowały nie tylko rynek polskich producentów kosmetyków, ale i zwyczaje zakupowe naszych rodaczek, jak i wpływ internetu na podejmowane decyzje. Opracowanie przygotowane zostało na podstawie jakościowych badań własnych (70 wywiadów w grupie kobiet z 5 miast) oraz analizy treści online.

infografika-pocieta2

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Najmłodsze pokolenie respondentek potwierdziło, że internet to medium, które najmocniej wpływa na to, które kosmetyki kupić warto, a które nie. Najmłodsze uczestniczki badania wskazały najbardziej wiarygodne serwisy internetowe, blogerki oraz vlogerki urodowe, podczas gdy kobiety po 40 roku życia najczęściej jako inspirację do zakupów kosmetycznych wskazywało własne córki.

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie miało na celu również sprawdzenie nawyków urodowych Polek. Wskazało ono, że polscy producenci produktów do pielęgnacji twarzy nie mają powodów do obaw. Polki nie zapominają o codziennej pielęgnacji tej części ciała.

Badanie: agencja Brave Girls

Badanie: agencja Brave Girls

 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail