X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook testuje reklamy w Facebook Live

Facebook testuje nową funkcję. Chce wprowadzić kilkunastu sekundowe reklamy, które będą wyświetlać się podczas transmisji na żywo w ramach Facebook Live.

Facebook testuje reklamy w Facebook Livefot. bank zdjęć shutterstock.com

Facebook Live w Stanach Zjednoczonych cieszy się coraz większą popularnością – na żywo transmisję przeprowadzają przede wszystkim duże wydawnictwa oraz gwiazdy, które bądź co bądź nie robią tego za darmo.

Czytaj więcej: Ile Facebook płaci wydawcom i gwiazdom za transmisję na żywo?

Według serwisu AdvertisingAge Facebook testuje 15 sekundowe reklamy, które miałyby się pojawiać podczas przeprowadzanych transmisji. Byłyby to pierwsze reklamy, które pojawiałyby się bezpośrednio w czasie filmów w mediach społecznościowych.

Prowadzimy aktualnie testy, podczas których wąska grupa wydawców ma możliwość zamieścić krótką reklamę podczas transmisji w Facebook Live – sprawę skomentowała osoba odpowiedzialna za kontakt z mediami.

Reklamy będą trwały maksymalnie 15 sekund i nie będą pojawiać się częściej niż co 5 minut nagrania. „Commercial breaks” mają pojawiać się w trakcie transmisji. Nie przed nią, ani nie po niej. Zdaniem samego Marka Zuckerberga reklama wyświetlana przed filmem niszczy przyjemność z jego oglądania. Wydawcy będą mogli również kontrolować reklamy z jakiej kategorii są wyświetlane w czasie ich transmisji.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail