
reklama
Na swoim oficjalnym blogu, Facebook zapowiedział, że wprowadzi dwie zmiany. Pierwszą z nich jest zapewnienie użytkownikom większej kontroli nad wyświetlanymi im reklamami. Drugą, wprowadzenie systemu, dzięki któremu reklamy w serwisie będą widoczne także dla użytkowników korzystających z adblockerów.
Sam zdecyduj jakie reklamy chcesz zobaczyć

www.facebook.com
Zdaniem Facebooka nie ma nic bardziej irytującego dla użytkownika niż reklamy, które nie odpowiadają na jego potrzeby. Dlatego portal chce temu przeciwdziałać i tak powstał system, który pozwoli ustawić dodatkowe opcje pozwalające jeszcze precyzyjniej niż dotąd dopasować rodzaj reklam i sposób ich wyświetlania.
Reklamy dosięgną nawet tych z adblockerami
Wprowadzanie drugiego systemu dla użytkowników może być niepokojące, ale dla reklamodawców będzie szansą na dotarcie do szerszego grona
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
swoich potencjalnych klientów. Otóż, drugi mechanizm walczy z programami, które blokują reklamy. Według informacji zawartych w artykule na oficjalnym blogu, system będzie wyświetlał reklamy także tym użytkownikom, którzy w swoich przeglądarkach stosują AdBlocka lub podobne wtyczki.
Należy zaznaczyć, że wszystkie wprowadzone zmiany dotyczą na razie desktopowej wersji Facebooka.
Reklama