X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu

Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia.

IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingufot. bank zdjęć shutterstock.com

Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu. SocialPress jest patronem medialnym.

Przyszłość marketingu

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale dowiedzą się jak będzie się zmieniać marketing i czym warto się zainteresować w kontekście zmian zachodzących w tym obszarze.

Aktualne trendy w marketingu

Podczas konferencji Marketing Progreess, która odbędzie się 13-14 października we Wrocławiu, zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail