reklama
„Kobieta w Biznesie” to nie tylko spotkania motywacyjno-networkingowe, lecz także warsztaty w kameralnym gronie. – mówi organizatorka spotkań i mówca motywacyjny, Aneta Wątor. Cykl obejmuje comiesięczne spotkania, podczas których kobiety (i nie tylko) mają okazję wymienić się kontaktami, wypromować swoje firmy, poćwiczyć kompetencje miękkie oraz wysłuchać wykładów o zarządzaniu i promowaniu firmy.
Urodziny pełne wiedzy z marketingu i komunikacji
Najbliższe spotkanie przedsiębiorczych kobiet będzie miało miejsce 6 października o godz. 18.00 w Krakowskim Parku Technologicznym. Wydarzenie będzie o tyle wyjątkowe, że inicjatywa będzie obchodziła swoje pierwsze urodziny. Oprócz sesji networkingowej, organizatorzy zaplanowali dawkę twardej wiedzy. Wykład na temat skutecznej i efektywnej budżetowo strategii content marketingowej poprowadzi Grzegorz Miłkowski, redaktor naczelny SocialPress. Natomiast o zdobywaniu nowych klientów dzięki asertywnej komunikacji opowie Aneta Wątor.
Pomoc dla bezdomnych zwierząt
Oprócz świętowania urodzin, organizatorzy postanowili włączyć do spotkania element charytatywny. Podczas wydarzenia przeprowadzona będzie zbiórka karmy oraz akcesoriów dla zwierząt przebywających w krakowskim schronisku.
Uczestnictwo w spotkaniu jest płatne. Dla czytelników SocialPress, który jest patronem medialnym cyklu spotkań „Kobieta w Biznesie”, przygotowaliśmy specjalną promocję – na hasło ContentHouse 50% zniżki na bilet. Bilety dostępne są do 29 września pod linkiem.
Organizatorzy
Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniem specjalistycznym (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem. Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.
ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię. W badaniu „Agencje interaktywne” z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.
Źródło: materiały prasowe