X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Spotify nawiązał współpracę z Tinderem

Powiedzenie Powiedz mi czego słuchasz, a powiem ci kim jesteś od dzisiaj nabrało zupełnie nowego znaczenia – serwis Spotify nawiązał współpracę z Tinderem, dzięki której muzyka stanie się integralną częścią poszukiwania potencjalnych partnerów w aplikacji.

Spotify nawiązał współpracę z Tinderemfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






Do tej pory Tinder sugerował nam potencjalne sparowanie z innymi użytkownikami aplikacji bazując na preferencjach swipe’owania, wspólnych znajomych czy zainteresowaniach. Dzięki współpracy ze Spotify użytkownicy Tindera mogą teraz wzbogacić swoje profile o osobisty hymn, a także wyświetlić oraz słuchać najpopularniejszych artystów na Spotify.

Więcej powodów, aby przesunąć w prawo

Dzięki integracji ze Spotify, użytkownicy Tindera będą mieli możliwość odsłuchiwania fragmentów ulubionych utworów innych osób bezpośrednio z poziomu ich profilu na Tinderze – niezależnie od tego czy posiadają konto w Spotify czy nie. Osoby, które zdecydują się na podpięcie swojego konta Spotify z profilem w aplikacji Tinder będą miały możliwość zmatchowania się z osobami o podobnym guście muzycznym. To nie koniec nowości – od teraz, użytkownicy Tindera korzystający ze Spotify (niezależnie od tego czy posiadają subskrypcję Spotify Premium czy korzystają z wersji darmowej serwisu) będą mieli możliwość wybrania swojego osobistego hymnu, czyli utworu, w którym świetnie napisany tekst jest dopełniony akompaniamentem muzyki idealnie oddającej to, co akurat gra nam w duszy.

https://www.youtube.com/watch?v=f49Z0ZPBaWA

Earbuds in. Volume up. Swipe on. Rock out.

Jak zamieścić swój osobisty hymn? Wystarczy wejść w Spotify i poszukać swojego osobistego hymnu, a później zintegrować swój profil Tinderowy z kontem Spotify (wchodząc w ustawienia Profilu w aplikacji Tinder). Następnie, należy wybrać swój hymn oraz ulubionych artystów, którzy powinni pojawić się na profilu – dzięki temu swipe’owanie może być jeszcze fajniejsze.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Nowa funkcjonalność Tindera jest dostępna na wszystkich 59 rynkach, gdzie obecne jest Spotify.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]