
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Jak zbadać przyszłość? Co zrobić, by wybić się na gamingu? Jak tworzyć marki istotne dla Millenialsów? Czy social media rozwijają hieroglify XXI wieku i zmieniają komunikację? Jaki rozdźwięk mają treści konsumowane przez pokolenie YouTube, Snapchata i Instagrama? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi poznamy już za dwa dni, podczas Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
Odbywający się 13 i 14 października w Warszawie Kongres Badaczy to największe w Europie Centralnej wydarzenie branży Consumer Intelligence. Siedemnasta edycja organizowanej od 2000 r. imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku” i za cel stawia sobie opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie obszarów i dziedzin.
Najciekawsze, co obecnie obserwujemy, zarówno w życiu społecznym, jak i w biznesie, dzieje się na styku, po przekroczeniu granic, w nakładaniu się na siebie więcej niż jednej dziedziny czy sposobu działania. Dlatego ważną umiejętnością marketingu staje się zderzanie tego, co wcześniej się nie stykało, eksperymentowanie, łączenie i nakładanie. Wobec tych procesów, które już się toczą, musimy się uczyć zadawać nowe pytania i inaczej badać to, co przekracza granice. – mówi dr Agata Grabowska, przewodnicząca Rady Programowej tegorocznego Kongresu Badaczy.
W programie Kongresu znajduje się się ponad 40 wystąpień dotyczących trendów, marek, stylów życia, gender, pokoleń, przyszłości oraz metodologii. Wśród prelegentów spotkamy strategów, marketerów, ludzi reklamy, dziennikarzy, naukowców i pisarzy. Już za kilka dni na scenie warszawskiego hotelu Marriott pojawią się takie postacie jak analityk trendów Natalia Hatalaska, badacz i strateg Agata Grabowska, pomysłodawca Króliczej Nory Bartłomiej Brach czy Tomasz Lechowicz z ZenithOptimedia Group.

fot. facebook.com/badacze
Nowością tegorocznej formuły kongresowej są trzy warsztaty narzędziowe: Behavioral Change, Consumer Trends i Design Research. Organizatorzy zadbali także o wydarzenia towarzyszące: Congress Expo oraz branżowe Research Mix Party.
Organizatorami są: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Sponsorem Głównym jest Panel Ariadna, sponsorami Predictive Solutions oraz Kantar TNS.
Portal Social Press jest patronem wydarzenia.
Bilety i więcej informacji o wydarzeniu: www.kongresbadaczy.pl
Reklama