
reklama
W Kongresie uczestniczyło ponad 350 gości, a wśród nich m.in. prezesi kluczowych firm sektora telekomunikacyjnego i mediów, regulatora, główni przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą. Uroczystego otwarcia Konferencji dokonał Przemysław Kurczewski – Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, Prezes Zarządu EmiTel.
Tematyka pierwszego dnia Kongresu skupiona była wokół technicznych zmian emisji i dostępu do treści, problematyki dotyczącej nadzoru i finansowania, a także powinności misyjnych mediów. Podjęto również dyskusję na temat zmian modelu konsumpcji mediów i ich wpływie na finansowanie oraz potrzeb kreowania nowych taktyk obecności na rynku. Pierwszy dzień Konferencji zakończył panel dotyczący polskiego rynku TV. W dyskusjach udział wzięli m.in.: Witold Kołodziejski – Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Maciejowski – Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu,TVN S.A., Michał Kozicki – Prezes Zarządu, HBO Polska, Dariusz Dąbski – Prezes Zarządu, TV Puls, Andrzej Matuszyński – Prezes Zarządu, Eurozet, Włodzimierz Strzemiński – Dyrektor Akademii Telewizyjnej, Telewizja Polska, Jakub Brzeczkowski – Prezes Zarzadu, Eutelsat, Bartosz Dobrzyński – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4.

fot. materiały prasowe
Drugi dzień Konferencji otworzył panel dotyczący monetyzacji usług medialnych i modeli biznesowych przyszłości. Następny blok tematyczny skupiony był wokół nowoczesnych technologii w telekomunikacji. Podjęto również debatę m.in. na temat sposobów dystrybucji treści, sieci szerokopasmowych, cyfryzacji radia oraz refarmingu częstotliwości. Dyskusja koń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
cząca drugi dzień objęła problematykę piractwa, w tym m.in. ścigania sprawców przestępstw oraz współpracy z instytucjami rządowymi. Wśród Prelegentów drugiego dnia byli m.in.: Jacek Niewęgłowski – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, P4, Maciej Staszak – Wiceprezes Zarządu, EmiTel, Grażyna Piotrowska-Oliwa – Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska, Maciej Zengel – Dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska, Cezary Albrecht – Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska, Teresa Wierzbowska – Doradca Zarządu ds. Public Affairs Cyfrowy Polsat SA, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Jarosław Kordalewski – Wiceprezes Zarządu ds. Technologicznych i IT, NC+, Anna Wiśniewska – Prokurator, Departament Postępowania Przygotowawczego, Prokuratora Okręgowa, Jarosław Mojsiejuk – Dyrektor Biura Wykrywania Nadużyć TV, Cyfrowy Polsat.

fot. facebook.com/MediaSummitKonferencja
Warsaw International Media Summit od 9 edycji wpisał się w kalendarz spotkań decydentów sektora w Polsce. Kongres gromadzi wybitne grono przedstawicieli polskiego rynku telekomunikacyjnego i medialnego. Stanowi unikalną platformą wymiany myśli, opinii i doświadczeń pomiędzy osobami zainteresowanymi kluczowymi aspektami rozwoju rynku.
Partnerzy 9. edycji Warsaw International Media Summit:
Partnerzy Strategiczni: EmiTel, Atos
Partnerzy: Play, Astra, Asseco, Eutelsat, OKI, Starter24, W.P.iP., Abak, Profescapital, Call Page.
Partner Technologiczny: Meeting Application
Private Tailoring Partner: Balthazar
Portal SOCIALPRESS był patronem medialnym wydarzenia.
Reklama