X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook umożliwi dostosowanie stron i wprowadza szablony

Na Facebooku pojawiła się nowa funkcja dla stron firmowych - do niektórych profili marek dodano opcję wyboru szablonu stron. Jak to działa?

Facebook umożliwi dostosowanie stron i wprowadza szablonyfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






Facebook od dłuższego czasu stara się jeszcze bardziej ułatwić markom nawiązywanie kontaktu z klientami i zwiększyć efektywność profili firmowych. Niedawno pisaliśmy o nowych funkcjach Stron, który sprawią, że nasze profile będą jeszcze bardziej interaktywne i bezpośrednie. Przycisku Call to action umożliwiają bezpośredni zakup, wysłanie zapytanie, wystawienie rekomendacji czy koordynację rezerwację.

Kolejna nowość od Facebooka także dotyczy Stron w serwisie. Jak czytamy na blogu Semahead, na niektórych profilach, w sekcji “Edytuj strony” pojawiła się opcja “Szablony”. Możemy wybrać schematy stron dostosowane do profilu firmy. Podzielono je między innymi na Usługi profesjonalne czy Restauracje i kawiarnie. Jest ich niewiele, nie są zróżnicowane, ale mogą pomóc w szybkiej zmianie wyglądu naszego profilu.

fot. semahead.pl

fot. semahead.pl/blog

fot. semahead.pl

fot. semahead.pl/blog

Szablony mają domyślne przyciski i karty, które poprawią wyniki naszej strony. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy funkcja jest w fazie testów czy została zaimplementowana na stałe. Jednak jedno jest pewne – Facebook potwierdza swoimi działaniami, że dostrzega, że nie jest tylko serwisem w którym aktywność podejmują tylko indywidualni użytkownicy, ale i miejscem do nawiązywania relacji na poziomie marka-klient.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]