X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

The YouTube Ads Of 2016, czyli najlepsze reklamy tego roku na YouTube

Konkurs "The YouTube Ads Of 2016" został rozstrzygnięty. Użytkownicy głosowali w sześciu kategoriach i wybrali najlepsze reklamy zamieszczone w serwisie w 2016 roku. Wśród zwycięzców znalazły się m.in spoty Pokémon, Budweiser oraz Old Spice.

The YouTube Ads Of 2016, czyli najlepsze reklamy tego roku na YouTubefot.YouTube

Kilka dni temu rozstrzygnięto konkurs na najlepsze kampanie wideo na Youtube – „The YouTube Ads Of 2016”. Wyłoniono zwycięzców w sześciu kategoriach: Takes A Stand, czyli reklama zajmująca stanowisko, Puts Stars In Your Eyes, czyli reklama z udziałem gwiazdy, Is Your Guilty Pleasure, czyli spot z udziałem dzieci lub kotów, Goes Straight To The Heart, czyli wideo trafiające prosto w serce, Knows No Limits, czyli reklamy uchwycające chwilę oraz Says It On Six, czyli sześciosekundowe wideo uderzające w sendo sprawy. Kto zwyciężył w poszczególny kategoriach? Prezentujemy wyniki głosowania użytkowników.

#TheYouTubeAd –  Takes A Stand

Reklama której nie można zignorować. Spot, który może mieć wpływ na lepsze jutro. Wśród nominowanych znalazła się reklama McDonald – McCafé, Always – #LikeAGirl, The Unseen. It Can Wait, Android – Kamień, Papier, Nożyce oraz parki Disneya.

fot. youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Zwyciężyła reklama The Unseen. It Can Wait, która przestrzega nas i pokazuje, że nigdy nie jesteśmy sami na drodze, a zerkanie na telefon podczas jazdy jest bardzo ryzykowne. Zakłócanie naszej uwagi na w trakcie kierowania pojazdem może spowodować wypadek. Za kampanię odpowiedzialne są agencje BBDO oraz Hearts&Science. Reklama została wyświetlona ponad 5 milionów razy.

#TheYouTubeAd – Puts Stars In Your Eyes

Spot z udziałem celebrytów. Wśród nominowanych znalazły się reklamy Cricket Wireless z Johnem Cena, Lyft z udziałem Demi Lovato, BMW z Clivem Owenem, Best Friends z Kate Walsh i youtuberami Joeye’em Graceffa oraz Rosanną Pansino, a także spot Mobile Strike z Arnoldem Schwarzeneggerem.

fot. youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Zwycięzcą w tej kategorii okazała się reklama gry Best Friends z Kate Walsh, aktorką z „Grey’s Anatomy” w roli głównej i dwojgiem twórców wideo na YouTube. Bohaterowie reklamy ostrzegają przed uzależnieniem od aplikacji oraz o leczeniu tych, którzy nie mogą przestać grać. Wideo obejrzano blisko 4,5 miliona razy.

#TheYouTubeAd – Is Your Guilty Pleasure

Reklama z udziałem dzieci i kotów. W tej kategorii o tytuł zwycięzcy walczyły reklamy Purina Frikies, Mountain Dew, Evian, Hyundai Motor America oraz Specsavers.

fot. youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Najlepszym spotem okazało się wideo Purina Friskies poświęcone rozwojowi małych kociątek. Za wideo odpowiedzialne jest BuzzFeed. Filmik zdobył ponad 2 miliony wyświetleń.

#TheYouTubeAd – Goes Straight To The Heart

Kampanie trafiające prosto w serce. W tej kategorii znalazły się wzruszające reklamy Knorr, Procter&Gamble, Budweiser, American Family Insurence oraz Ariel.

fot. youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Numerem jeden okazała się reklama Budweisera – Chicago Cubs 2016, produkcji VaynerMedia i MediaCom, w której pokazano ostatnie połączenie nieżyjącego już Harry’ego Carray’a – gracza, który począwszy od roku 1981, przez 16 lat wspierał zespół Cubs. Spot obejrzano ponad 3 miliony razy.

#TheYouTubeAd – Knows No Limits

Reklamy uchwycające chwilę. W tej kategorii o tytuł zwycięzcy konkurowały spoty Barbie, Under Armour, Nike, Pokémon oraz GoPro.

fot. youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Za najlepszy spot uznano wideo stworzone przez MediaCom i agencję Omelet, które zaprezentowano na Super Bowl z okazji 20-lecia serii Pokémon. Pojawiają się w nim najbardziej rozpoznawalne „potwory” –  Charizard, Gyarados czy Magnetron, które toczą walkę na polu bitwy ze swoim mistrzem. Wideo cieszy się dużą popularnością – zostało wyświetlono już ponad 25 milionów razy i znalazło się wśród najpopularniejszych reklam na YouTube 2016.

#TheYouTubeAd – Says It In Six

Krótkie, 6-sekundowe reklamy, które w swej zwięzłej formie trafiają w sedno. Nominowane w tej kategorii były wideo Kia, Tide, SweeTARTS, Old Spice oraz Pepsi.

youtubeadsoftheyear.com

fot. youtubeadsoftheyear.com

Zwyciężył dość statyczny spot Old Spice #smellegendary, za które odpowiada agencja Wieden + Kennedy, i z którego w humorystyczny sposób dowiadujemy się, że pot został zaprojektowany po to, aby strażacy mogli ugasić pożar.

Użytkownicy serwisu wybrali najlepsze ich zdaniem reklamy tego roku. Głosowanie odbywało sie za pomocą strony www.youtubeadsoftheyear.com. Zwycięskie spoty pokonały nawet bardzo popularne kampanie takie jak Always #LikeAGirls, Nike: Unlitimed You, Procter&Gamble – Thank You, Mom oraz Disney – Unforgettable Stories.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail