X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

10 narzędzi, dzięki którym zaplanujesz posty w mediach społecznościowych

W jaki sposób zaplanować publikacje w mediach społecznościowych? Jak poradzić sobie z kilkoma profilami prowadzonymi równocześnie? Przedstawiamy 10 narzędzi umożliwiających zaplanowanie postów w czasie.

10 narzędzi, dzięki którym zaplanujesz posty w mediach społecznościowychfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Stworzenie interesujących i wartościowych treści to wbrew pozorom czasochłonne zajęcie. Szczególnie, gdy zarządzamy kilkoma profilami naraz. Zdarza się, że zamiast skupić się nad samym przekazem zastanawiamy się jak rozplanować posty i kiedy w trakcie dnia znajdować chwilę na ich publikacje. Co zrobić by zaoszczędzić czas? W jaki sposób najlepiej rozplanować treści dla kilku profili? Prezentujemy 10 narzędzi umożliwiających planowanie postów do mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn oraz Pinterest.

Hootsuite

Jedno z najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych narzędzi do zarządzania treścią w social media. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIna, Google+ oraz YouTube’a oraz przeanalizujemy ich odbiór w naszej grupie docelowej. Hotsuite pokaże także strumienie treści umieszczane w różnych mediach społecznościowych i umożliwi nam dodanie aktualizacji lub odpowiedzi na nie.

https://hootsuite.com

https://hootsuite.com

Postfity

Za pomocą Postfity stworzymy plany postów na Facebooka, Twittera i LinkedIna. Możemy publikować treści dla wielu kont, w tym samym czasie, tworzyć precyzyjne plany publikacji, także we współpracy z innymi członkami zespołu. W ramach narzędzia przejrzymy również inspiracje postów oraz dodamy znaki wodne dla personalizacji i ochrony naszych treści. Postfity umożliwia także analizę i porównanie aktywności użytkowników.

fot. postcity.com

fot. postfity.com

Przeczytaj równieżMonitoring internetu i social media – sprawdź, czy znasz te narzędzia

CoSchedule

CoSchedule pozwala na zaplanowanie najlepszego czasu publikacji treści na Facebooku, LinkedInie, Twitterze czy Pintereście oraz zarządzania nimi. Mogą z niego korzystać zarówno indywidualni użytkownicy, jak i zespoły. Co ciekawe, narzędzie umożliwia także skorzystanie z “autopilota” ReQueue, który będzie dzielił się naszymi wiadomościami w najbardziej optymalnym czasie w oparciu o badania i najlepsze praktyki.

fot. coschedule.com

fot. coschedule.com

Later

Later, wcześniej znane jako Lategram, to narzędzie do zarządzania naszym conentem wizualnym. Zaplanujemy posty na Instagrama i odrazu zobaczymy jak prezentują się w podglądzie. Respotujemy także popularne w naszej kategorii zdjęcia i stworzymy własną bibliotekę mediów.

fot. later.com

fot. later.com

ScheduGram

Aby zarządzać kilkoma kontami na Instagramie warto skorzystać także z ScheduGrama. Przed publikacją posta możemy przyciąć lub obrócić zdjęcie, dodać filtr i tekst. Opublikujemy je natychmiast lub zaplanujemy na wybrany termin. W jednym prostym oknie wyświetlimy treści pojawiające się na wszystkich naszych profilach.

fot. schedugr.am

fot. schedugr.am

Kontentino

Na początku Kontentino było wykorzystywane jako narzędzie wewnętrzne agencji, ale obecnie jest to ogólnodostępny, intuicyjny kalendarz wpisów na Facebooka, Instagram, Twittera i LinkedIna. Skorzystają z niego zarówno osoby zajmujące się postami do social media, jak i klienci, którzy mogą w ten sposób dokonywać akceptacji treści.

fot. kontentino.com

fot. kontentino.com

Postific

Narzędzie Postific daje możliwość planowania postów na Twittera oraz Facebooka oraz zarządzania tymi kontami i profilami na LinkedInie, Pintereście oraz Google+. W jednym miejscu stworzymy harmonogramy i prześledzimy zaangażowanie oraz rezultaty wszystkich publikacji.

fot. postific.com

fot. postific.com

Post Planner

Dzięki Post Plannerowi stworzymy harmonogramy publikacji naszych treści. Specjalny algorytm wskaże także idealny czas postowania i doda go do naszego planu. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Twittera i Pinteresta, a już wkrótce także na LinkedIn oraz Google+. Ponadto popularne posty będą poddawane recyklingowi.

fot. postplanner.com

fot. postplanner.com

zobacz także10 banków, z których pobierzesz darmowe zdjęcia

Buffer

Buffer pozwala zarówno na dodanie tej samej zawartości posta do wszystkich mediów społecznościowych, jak i dostosowanie jej w zależności od danej platformy. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Instagrama, Twittera, Pinteresta, LinkedIna oraz Google+.

fot. buffer.com

fot. buffer.com

Sprout Social

Planowanie, publikacja i analiza to działania, które umożliwia nam Sprout Social dla Twittera, Facebooka, Google+ i LinkedIna. Podobnie jak Hootsuite, narzędzie pozwala także na obsługę profili oraz ich monitoring.

fot. sproutsocial.com

fot. sproutsocial.com

Dzięki opisanym narzędziom tworzenie postów do social media będzie jeszcze prostsze i przyniesie nam znaczną oszczędność czasu. Z łatwością stworzymy harmonogramy i określimy optymalne terminy publikacji. W większości z nich zbierzemy w jednym miejscu główne kanały komunikacji z klientem i zanalizujemy efekty naszej pracy.

zobacz równieżJak odnaleźć influencera? 10 platform do współpracy z twórcami

  • A z naszych “rodzimych” rozwiązań planowanie publikacji postów w różnych kanałach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google +, umożliwia również NapoleonCat (https://napoleoncat.com/ ) :)

    • Patrycja Kopczyńska

      Z naszych rodzimych jest właśnie Postfity :)

  • czy któraś z tych aplikacji może pomóc planować posty na grupach FB?

  • Janek Janowski

    jest coś na stumble?

  • VG

    Świetnie!
    googleads.g.doubleclick.net/pagead/viewthroughconversion/834894790/?guid=ON&amp

  • Grzegorz Wienc

    Facebook ma sporo grup o zarabianiu i właśnie w tych programach brakuje mi dodawania postów na różne grupy

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail