X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

15 narzędzi umożliwiających stworzenie kreatywnych postów do social media

Co zrobić, aby nasze treści w social mediach były bardziej atrakcyjne i przykuwały uwagę użytkowników? Przedstawiamy 15 narzędzi do tworzenia różnego typu grafik, infografik, memów i gifów.

15 narzędzi umożliwiających stworzenie kreatywnych postów do social mediafot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






Każdego dnia media społecznościowe zalewa fala informacji, z których staramy się wyciągnąć te dla nas najważniejsze. Tysiące postów, informacji, danych, linków i wykresów pojawiają się na portalach takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy Pinterest. Aby wyróżnić się na tle innych publikacji warto tworzyć treści graficzne, które znacznie szybciej przykuwają uwagę odbiorcy i łatwo się je konsumuje. Dlatego jeżeli planujesz stworzenie infografiki podsumowującej Twoje działania, zastanawiasz się w jakiej formie opublikować informacje o nowym nowym projekcie lub po prostu chciałbyś w nietypowy sposób zachęcić swoich odbiorców do poszerzenia wiedzy na dany temat, warto sięgnąć po sposoby, które uatrakcyjnią przekaz. Przedstawiamy 15 narzędzi umożliwiających tworzenie kreatywnych postów do mediów społecznościowych.

Canva

fot. canva.com

fot. canva.com

fot. canva.com

fot. canva.com

Canva to dość znana platforma na której zaprojektujemy różnego typu treści wizualne. Do dyspozycji mamy bibliotekę zawierającą miliony grafik wektorowych, fotografii i ilustracji. Znajdziemy tam szablony i formaty dostosowane do różnych kategorii obrazków, szerokiem gamy czcionek, ikon, kształtów czy szablonów kolaży. Mamy także możliwość załadowania własnych zdjęć, które edytujemy przy użyciu dostępnych filtrów i narzędzi.

Pablo

fot. pablo.buffer.com

fot. pablo.buffer.com

Za pomocą strony pablo.buffer.com stworzymy proste grafiki dostosowane rozmiarem do Facebooka, Twittera, Instagrama i Pinteresta. Do wybranych obrazków dodamy teksty, filtry, logotypy lub własne elementy graficzne.

Relay

fot. relaythat.com

fot. relaythat.com

Relay umożliwia tworzenie spójnych wizualnie treści do wszystkich kanałów marketingowych. Grafiki są automatycznie dostosowywane rozmiarem w zależności od tego, gdzie chcemy je udostępnić. Narzędzie jest płatne, ale aby przykonać się o jego możliwościach możemy skorzystać z wersji testowej.

Edytor Shutterstock

fot.shutterstock.com/editor

fot. shutterstock.com/editor

Edytor Shutterstock to stosunkowo nowe narzędzie, które umożliwia edycję zdjęć i tworzenie grafik dostosowanych rozmiarem do mediów społecznościowych. Wykreujemy obrazy, tła oraz odnośniki do Facebooka, posty na Instagrama, Twittera i Pinteresta czy nagłówki na Twittera.

Pixlr

fot. pixlr.com

Pixlr to webowy edytor graficzny, w którym znajdziemy narzędzia do obróbki zdjęć charakterystyczne dla profesjonalnych programów tego typu. Możemy pracować na warstwach, otwierać różnego rodzaju zaawansowane pliki graficzne, dostosowywać fotografie i nakładać na nie teksty i filtry.

Recite

fot. recite.com

fot. recite.com

Recite to proste narzędzie do szybkiego tworzenia grafik z tekstami i cytatami. Wystarczy wpisać pożądaną treść i wybierać jeden z dostępnych szablonów, aby w ekspresowym tempie otrzymać grafikę dostosowaną do Facebooka, Twittera, Pinteresta lub Tumblra.

PicMonkey

fot. picmonkey.com

fot. picmonkey.com


Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 50% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]