X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Sztuczna inteligencja w biznesie: Czy maszyny przejmą komunikację biznesową?

Jak machine learning może pomóc w zarządzaniu firmą? Czy komputery mają szansę zastąpić człowieka w branży marketingowej? Już 29 marca odbędzie się pierwsze spotkanie Akademii Marketingu.

Sztuczna inteligencja w biznesie: Czy maszyny przejmą komunikację biznesową?fot. materiały prasowe

reklama


Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Szacunki pokazują, że wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności.

Akademia Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie to pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona tematowi wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji w działalności biznesowej. Pierwsze spotkanie będzie wypełnione praktyczną wiedzą, ale podaną w sposób zrozumiały nie dla programisty, z wyraźnym wskazaniem korzyści biznesowych wynikających ze stosowania AI i algorytmów samouczących się w biznesie.

Czego dowiesz się z konferencji?

  • czym jest deep learning oraz machine learning,
  • jak będzie wyglądać reklama w Google w dobie automatyzacji,
  • czy internetowe boty zdobędą dla Twojej firmy nowych klientów,
  • jak automatyzacja marketingu tworzy nowe źródła przychodów,
  • dlaczego AI jest niezbędna przy analizie big data i profilowaniu konsumentów,
  • w jaki sposób nowoczesne technologie (m.in. wirtualna rzeczywistość i hologramy) uczą się zachowań użytkowników,

Więcej: http://akademiamarketingu.edu.pl/

Eksperci i praktycy

O praktycznym zastosowaniu AI w swoich firmach opowiedzą m.in. Łukasz Kosuniak (Samsung), Tomasz Wesołowski (2040.io), Wojciech Ptak (FreshMail), Michał Zajdel (Millward Brown) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).

Spotkania Akademii Marketingu odbywają się w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego mieszczącej się przy ulicy Podole 60. KPT to nowoczesna przestrzeń, w której obecnie odbywają się największe technologiczne i biznesowe wydarzenia w Krakowie. Organizatorem konferencji jest ContentHouse.

Dla kogo jest Akademia Marketingu?

Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu (brand manager, dyrektor marketingu, szef działu handlowego, marketer, PR-owiec, właściciel firmy (MŚP), osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu). Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.

Bilety

Bilety są dostępne na stronie wydarzenia http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety

Dla naszych Czytelników przewidziany jest dedykowany rabat -20%. Hasło socialpress należy wpisać podczas zakupu biletów na stronie https://akademiamarketingucontenthouse.evenea.pl/. Promocyjna cena obowiązuje do 26 marca 2017.

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail