X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook ze wsparciem dla reklamodawców i małych firm

Z Facebooka jako narzędzia reklamowego korzysta aktywnie już ponad 5 milionów małych i średnich przedsiębiorstw z całego świata, a niemal połowa tworzy swoje reklamy na urządzeniach mobilnych. Jak ulepszyć ten proces?

Facebook ze wsparciem dla reklamodawców i małych firmfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama






Facebook to serwis, których od dłuższego czasu ma dużą rolę nie tylko dla kontaktów międzyludzkich i rozrywki, ale i dla przestrzeni biznesowej. Korzysta z niego już 65 milionów firm, a 8 milionów posiada swoje profile na Instagramie. W obrębie portalu działa ponad 5 milionów aktywnych reklamodawców. Trzy najaktywniejsze sektory to e-commerce, media & rozrywka oraz sprzedaż detaliczna. Niemal 75 procent partnerów reklamowych pochodzi spoza USA, a kraje, w których najszybciej przybywa aktywnych reklamodawców to Indie, Tajlandia, Brazylia, Meksyk oraz Argentyna. Najwięcej aktywnych partnerów reklamowych to USA, Brazylia, Tajlandia, Meksyk oraz Wielka Brytania.

Z racji tego, że rozwój małych firm wiąże się z rozwojem gromadzących się wokół nich społeczności, Mobilny Manager reklam na Facebooku umożliwia zarządzanie i pozyskiwanie insightów na zaledwie kilku ekranach. Aby ulepszyć ten proces i zoptymalizować czas korzystania z niej aktualniono aplikację. Na pierwszy rzut oka widzimy jak działają nasze Strony i jak zmieniało się to w porównaniu do ubiegłego tygodnia. Udoskonalona nawigacja umożliwia nam łatwiejsze przełączanie się między kontami i Stronami. Mamy także możliwość wybrania nawet pięciu reklam i zestawienia ich w celu porównania obok siebie.

fot. facebook.com

fot. facebook.com

Aby pomóc użytkownikom w poprawie skuteczności reklam, aplikacja będzie rekomendowała działania, które możemy podjąć, aby ulepszyć oddziaływanie reklam. Możemy to zrobić w bardzo prosty sposób, już za jednym kliknięciem. Na przykład, w przypadku reklamy, która ma wysoką skuteczność, ale ma wkrótce się zakoń

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

czyć, zaoferuje nam możliwość jej przedłużenia na kolejny jeden, trzy lub siedem dni, tylko za pomocą jednego kliknięcia.

Mobile Studio

Kretywność jest bardzo ważnym czynnikiem i bezpośredni sposób jej przełożenia na działania nie powinien być czynnikiem decydującym. Dobre pomysły możemy zrealizować już z poziomu łatwo dostępnych, przenośnych urządzeń. Dlatego w trosce o kreatywność firm, Facebook zaprezentował także Mobile Studio, nowy sposób na tworzenie reklam tylko za pomocą urządzeń mobilnych. Firmy będą mogły pozyskać wiedzę na temat tego, jak kreować skuteczne reklamy w kilka minut. W prosty sposób otrzmają wskazówki na ten temat, bez poświęcania dużej ilości czasu i energii.

fot. facebook.com

fot. facebook.com

eLearning

eLearning Blueprint dają możlwość nauki najlepszych praktyk reklamowych na Facebooku i jego aplikacjach rodzinnych. Platforma jest dostępn w 10 językach i korzysta z niej ponad milion unikalnych użytkowników. Kursy dotyczą m.in terminologii do testów A/B, praktyk w kampaniach, a co miesiąc pojawiają się nowe. W rzeczywistości przeprowadzono dotąd ponad 2,5 miliona kursów, w 150 krajach świata, a 50 procent z nich zostało pobranych przez małe i średnie firmy.

fot. facebook.com

fot. facebook.com

Komunikacja z klientem

Szybkie reagowanie jest kluczowe dla efektywnej obsługi klienta. Jakiś czas temu ogłoszono wprowadzenie jednej skrzynki dla Facebooka, Instagrama i Messengera w Managerze. Dzisiaj rozszerzono tą opcję na dekopt.

fot. facebook.com

fot. facebook.com

Międzynarodowi klienci

Aby ułatwić prowadzenie międzynarodowych kampanii portal wprowadza nowe rozwiązania, które pomogą połączyć nasz biznes z nowymi odbiorcami. “International Lookalikes” umożliwi odnalezienie osób w innych krajach, które mogłyby być naszymi klientai. Targetowanie “Worldwide/Global Region” pomoże w tworzeniu międzynarodowych kampanii i skutecznej konwersji. A “Country Snapshots” i “Insights Playbook” ułatwią tworzenie niestandardowych kampanii w każdym kraju.

Small Business Facebook Council

Facebook liczy, także, że dzięki stworzonemu Small Business Facebook Council mały firmy zaczerpną inspiracji. Powstała dedykowana strona poświęcona historiom biznesu i pasji firm z różnych branż, które łączy ogromna rola obsługi klienta, społeczności i innych. Powstały w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Niemczech i Brazylii, a w planach jest jej wprowadzenie do innych krajów.

Facebook wspiera rozwój lokalnych społeczności, których częścią są małe i średnie przedsiębiorstwa. Dzięki prostym i skutecznym rozwiązaniom mobilnym oferowanym przez Facebooka, firmy mogą się rozwijać zarówno na rynku lokalnym, jak również międzynarodowo.

Źródło: Artykuł na podstawie informacji prasowej Facebooka.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]